داروهای ترمیم کننده, مقالات آموزشی

پماد آلفا ۳۰ گرمی

پماد آلفا 30 گرمی

پماد آلفا به صورت کاملا طبیعی تمامی زخم‌های پوستی و سوختگی‌ها را درمان نموده و التهاب ناشی از آن‌ها را به راحتی از بین می‌برد، داروهای مورد درخواست خود را از ما استعلام بگیرید. ترمیم کننده گیاهی بسیار موثر در درمان سوختگی های ناشی از آب جوش، حرارت، تابش آفتاب یا سوختگیهای ناشی لیزر پوست جهت جوان سازی پوست است.

نقد و بررسی پماد آلفا

پماد آلفا، یک ترمیم کننده کاملا طبیعی است که تاثیر بی نظیری در درمان انواع زخم‌ها و آسیب‌های پوست دارد. پماد آلفا جهت درمان مناسب سوختگی پوست و کنترل عوارض آن استفاده می‌شود. محصول آلفا یکی از کرم های ترمیم کننده زخم بوده که اثرات ضد التهابی مناسبی بر روی پوست دارد. این محصول گیاهی است از این رو عوارض کورتون‌ها و دیگر فرآورده‌های مشابه را ندارد. با استفاده از پماد آلفا پوست به طور طبیعی بازسازی می‌شود و التهاب آن کاهش می‌یابد.

البته پماد، فقط شرایط بهبودی را فراهم مى‌کند. بنابراین، زخم به طور طبیعی ترمیم شده و بازگشت زیبایی به پوست با مشکلات کمتری رو به رو خواهد بود. لاوسون، ماده‌ موثر کرم آلفا است که از گیاه Lawsonia inermis به دست می‌آید. تحقیقات مختلفی در مورد این گیاه و ماده‌ موثره‌ آن انجام شده است، که فواید و خواصی چون موارد زیر را برای این ماده متذکر شده‌اند:

در این باره بیشتر بدانیم
واکسن پاپیلوگارد

خاصیت ضد التهابی

وجود التهاب در زخم از جمله عواملی است که می‌تواند ترمیم زخم را به تاخیر انداخته و کیفیت ترمیم را کاهش دهد. استفاده از گیاه Lawsonia inermis باعث می‌شود که التهاب در زخم کنترل شود. بر خلاف اکثر داروهایی که امروزه استفاده می‌شوند و از طریق سرکوب سیستم ایمنی التهاب را کنترل می‌کنند، این گیاه التهاب را بدون ایجاد عوارض جانبی کنترل کرده و در نتیجه سرعت و کیفیت ترمیم زخم را افزایش می‌دهد.

افزایش سرعت ترمیم

علاوه بر مواردی که پیشتر ذکر شد که همگی منجر به افزایش سرعت ترمیم زخم می‌شوند، استفاده از این گیاه موجب کاهش زمان لازم برای ترمیم لایه‌های سطحی زخم نیز می‌شود، بنابراین سرعت ترمیم زخم افزایش می‌یابد.

خاصیت آنتی‌باکتریال

وجود عفونت در زخم نیز از عواملی است که موجب عدم ترمیم مناسب زخم می‌شود. خاصیت آنتی‌باکتریال گیاه Lawsonia inermis باعث می‌شود که بدون نیاز به استفاده از آنتی‌بیوتیک‌های پیشگیرانه (پروفیلاکتیک)، از ایجاد عفونت ممانعت شود و در نتیجه زخم با سرعت و کیفیت مناسب بهبود یابد.

کاهش وسعت زخم

این گیاه علاوه بر افزایش کیفیت و سرعت ترمیم زخم باعث نزدیک شدن لبه‌های زخم به یکدیگر می‌شود که خود از عوامل مهم در بهبود مناسب زخم‌هاست.

افزایش کیفیت ترمیم زخم

تحقیقات نشان داده است که استفاده از گیاه Lawsonia inermis باعث افزایش میزان بافت ترمیمی، میزان کلاژن و همچنین افزایش مقاومت زخم در برابر فشارها می‌شود. مجموع این عوامل دست به دست هم داده و ترمیم با کیفیت زخم را تضمین می‌کنند.

ویژگی های پماد آلفا 

حاوی ماده گیاهی لاوسون جهت تسکین درد و سوزش
تسکین دهنده درد و التهاب
جلوگیری کننده از اسکار
ترمیم کننده زخم
تمیز کننده زخم
ترکیبات پماد آلفا

عصاره برگ گیاه حنا، عصاره ریزوم گیاه زردچوبه، تربانتین، مشتقات نفتالن به ویژه لاوسونو اسیدهای چرب غیر اشباع، تانن، روغن های فرار(نظیر آلفا وبتا تومرون)، کورکومینوئیدها (نظیر کورکومین و زینجیبرون)، ویتامین E و ویتامین C

در این باره بیشتر بدانیم
قرص آدانکور 10

چطور پماد آلفا مصرف کنیم

پیش از هر اقدامی زخم را با سرم شستشو یا آب جوشیده‌ ولرم به آرامی بشویید.

سپس آن را با گاز استریل خشک کرده و اجازه دهید که زخم حدود ده دقیقه در معرض هوا قرار گیرد تا خشک شود.

پس از آن لایه نازکی از پماد را بر روی زخم پخش کنید. یک قطعه گاز وازلینه را روی آن قرار داده و سپس عضو را باندپیچی کنید.

سعی کنید ۲۴ ساعت پماد را روی زخم بسته بگذارید و روزانه ۳ بار برای وقتی پانسمان را باز کرده‌اید، پماد بزنید. این کار را ۳ الی ۳۰ روز تکرار کنید.

هر ۸ ساعت به مدت ۱۵ دقیقه روی عضو را با کیسه آب گرم یا حوله گرم کمپرس کنید، این کار باعث افزایش گردش خون موضعی و تسریع بهبودی می شود و در کنترل خارش کمک می کند.

لطفا دقت کنید

پماد آلفا ۳۰ گرمی در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

درباره پماد  آلفا بیشتر بدانیم

    • وزن ۳۰ g
    • برند آلفا (Alfa)
    • کد مجوز بهداشتی ۸۰۱۱۳۰۰۸۶۵۴۲۸۵۹۰
    • بارکد وارداتی ۶۶۲۶۰۵۹۲۲۰۰۰۱۹
    • کارایی ترمیم کننده زخم
    • ویتامین ها C, E
    • فرم محصول پماد
    • مقدار ۳۰ گرم
    • نوع محفظه تیوب
    • جنس محفظه پلاستیکی
    • کشور تولید‎کننده ایران
    • شرکت تولید‎کننده رژولاین

هشدار مصرف:

پیش از مصرف حتما محل زخم را به خوبی تمیز نمایید.

از تماس این محصول با چشم جلوگیری شود.

در هنگام استفاده از پماد ترمیم کننده زخم آلفا، از پوشیدن لباس غیر نخی و یا تنگ و جذب خودداری نمایید.

برای تمیز نمودن محل زخم حتما از صابون های قالبی استفاده کرده و از مصرف شامپو و یا مایع دستشویی خودداری نمایید.

توصیه می شود در مدت زمان استفاده از این محصول از مصرف هر نوع ماده غذایی مانند فست فودها، ترشی، خیارشور، فلفل، ادویه های ایجاد کننده حساسیت و … خودداری نمایید.

در این باره بیشتر بدانیم
قرص گلوکوفاژ 500

توضیحات پماد آلفا:

پماد آلفا را به دلیل اثرگذاری بالا و فرمولاسیون طبیعی می توان بهترین پماد ترمیم کننده زخم دانست. این محصول می تواند به خوبی موجب تکسین درد و التهابات پوستی شده و به دلیل خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی خود در بهبود انواع زخم‌های پوستی و سوختگی‌ها موثر واقع شود.

سئوالات متداول: 

روش استفاده از پماد آلفا چگونه است؟

پماد آلفا را می بایست به صورت موضعی روی محل آسیب دیده استفاده نمود، معمولاً روزانه دو بار هر ۱۲ ساعت مورد مصرف قرار می گیرد، بسته به این که مقدار آسیب پوست چقدر است این مقدار متفاوت خواهد بود.

مشابه پماد آلفا چه پمادی است؟

اگر از پماد آلفا برای رفع التهابات ناشی از لیزر و یا التهابات ناشی از سوختی پوست می خواهید استفاده کنید، پماد زینک اکساید می تواند جایگزین مناسبی برای این دارو باشد.

پماد آلفا برای جوش چه تاثیری دارد ؟

پماد آلفا یک پماد برای ترمیم سوختگی پوست است، در صورتی که برای رفع جوش صورت لیزر کرده اید یا از سایر لایه بردارهای موثر استفاده کرده اید پماد آلفا می تواند جهت ترمیم پوست به شما کمک کند.

قیمت پماد آلفا چند است؟

قیمت پماد آلفا با آخرین تغییرات ۲۹۵۰۰۰ ریال است.

موارد پیشنهادی:

مشابه پماد  آلفا

علت توقف تولید پماد  آلفا

پماد  آلفا برای جوش

قیمت پماد  آلفا در داروخانه

جایگزین پماد  آلفا

علت توقف تولید پماد آلفا

مشابه پماد آلفا

پماد آلفا برای جوش

روش استفاده از پماد آلفا

قیمت پماد آلفا

جایگزین پماد آلفا

پماد آلفا 30 گرمی

شرکت تولید کننده

نحوه خرید از داروخانه دکتر هنگامه سلیمانی.

با ما تماس بگیرید WhatsApp

آدرس داروخانه دکتر هنگامه سلیمانی

۴.۷/۵ - (۵۲ امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *