داروهای باروری, مقالات آموزشی

کپسول فرتیل اید خانم ها

کپسول فرتیل اید خانمها

کپسول فرتیل اید خانم ها،حاوی انواع ویتامین ها و املاح معدنی، قرصی مناسب برای قبل بارداری است و به واسطه داشتن آنتی اکسیدان های قوی و مواد عالی مورد نیاز در بهبود باروری نیز نقش موثری دارد. این کپسول حاوی مواد موثری همچون زینک، فولیک اسید، آهن، سلنیوم و … بوده و کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه عوارض جانبی است. با مصرف کپسول فرتیل اید هورمون ها متعادل شده و تخمک گذاری به وضعیت عادی انجام می شود. کپسول فرتیل اید خانم ها همچنین حاوی مواد موثر گیاهی نیز هست که همگی در بهبود باروری تاثیر گذارند.

جهت مشاوره دارویی با ما در تماس باشید.

 

ویژگی های کپسول فرتیل اید خانم ها

کپسول فرتیل اید خانم ها دارای ۱۰۰ درصد ترکیبات مولتی ویتامین و املاح لازم برای قبل از بارداری همراه با آنتی اکسیدان ها جهت بهبود باروری می باشد.

کپسول فرتیل اید خانم ها ترکیب کاملی از تمام عناصر گیاهی موثر بر بهبود باروری بر اساس مطالعات علمی می باشد.

کپسول فرتیل اید خانم ها دارای حق ثبت اختراع در آمریکا بعنوان یک محصول جدید و موثر در بهبود باروری است.

کپسول فرتیل اید خانم ها جهت ایجاد تعادل هورمونی و تخمک گذاری به صورت طبیعی است.

کپسول فرتیل اید خانم ها، کاملا طبیعی بدون هیچگونه عوارض جانبی می باشد.

دارای بالاترین میزان فروش در بین مکمل های باروری زنان در آمریکا طی ۱۰ سال گذشته می  باشد.

 

جدول ترکیبات کپسول فرتیل اید خانم ها

نام ترکیب مقدار نام ترکیب مقدار
 Vitamin A (as beta carotene) ۴۰۰۰ IU  Iodine (from Kelp) ۰٫۱۵ mg
 Vitamin C (ascorbic acid) ۸۵ mg  Magnesium (from magnesium   oxide) ۲۴۵ mg
 Vitamin D3 (cholecalciferol) ۴۰۰ IU Magnesium Oxide 57.9% ۷۵ mg
 Vitamin E (d-alpha tocopheryl  succinate) ۱۰۰ IU  Zinc (from zinc gluconate) ۱۵ mg
 Thiamin HCl (as thiamine HCI) ۱٫۵ mg  Selenium (as selenomethionine) ۰٫۰۷ mg
 Riboflavin ۱٫۷ mg  Copper (as copper gluconate) ۲ mg
 Niacin ۲۰ mg  Red Clover Herb 4:1 (Trifolium pratense) ۲۲۵ mg
 Vitamin B6 (pyridoxal  ۵-phosphate) ۲ mg PABA ۲۰۰ mg
 Folic Acid ۶۰۰ mcg  Ginkgo Leaf 24/6% (G. biloba) ۳۰ mg
 Vitamin B12 (methylcobalamin) ۶ mcg  Chaste Tree Fruit 4:1 (Vitex agnuscastus) ۴۰ mg
 Pantothenic Acid (d-calcium  pantothenate) ۱۰ mg  Eleuthero Root 5:1 (Siberian Ginseng) ۱۲۵ mg
 Iron AAC 20.0% Fe ۱۸ mg    

 

ویتامین A: ویتامین A برای عملکرد طبیعی شبکیه ضروری است. این ویتامین به شکل رتینال در شبکیه با اپسین ترکیب می شود و ردوپسین ایجاد می نماید که برای تطبیق بینایی در تاریکی مورد نیاز است. ویتامین A برای رشد استخوان، کار بیضه و تخمدان، تکامل جنین، تنظیم رشد و تمایز بافت پوششی نیز ضروری است.

در این باره بیشتر بدانیم
واکسن فلوگارد 4 ظرفیتی

 

ویتامین C: اسید اسکوربیک برای تشکیل کلاژن و ترمیم بافت های بدن ضروری است. این ویتامین ممکن است در بعضی از واکنشهای اکسیداسیون و احیاء دخالت نماید. همچنین این ویتامین در متابولیسم فتیل آلانین، تیروزین، اسید فولیک، نوراتی نفرین، هیستامین، آهن و بعضی از سیستم های آنزیمی دارو، مصرف کربوهیدرات ها، ساخت لیپیدها، پروتئین ها و کارنیتین دخالت داشته و برای عملکرد سیستم ایمنی و جلوگیری از شکنندگی عروق خونی ضروری است .

 

ویتامین D: این ویتامین به سهولت از ابتدا یا انتهای روده کوچک جذب می شود. این ویتامین عمدتاً در کبد و بافتهای چربی ذخیره می شود. فعال شدن متابولیک کوله کلسیفرول طی دو مرحله در کبد و کلیه صورت می گیرد. دفع این ویتامین از راه صفرا و کلیه صورت می گیرد.

 

ویتامین E: ویتامین E به عنوان یک عنصر اساسی در تغذیه و به عنوان یک آنتی اکسیدان همراه با سلنیم موجود در رژیم غذایی، اسیدهای چرب غیر اشباع موجود در غشاء و سایر ساختمان هایی سلولی را از جمله رادیکال های آزاد محافظت نموده و گویچه های قرمز خون را در مقابل همولیز حفظ می کند. ویتامین E به عنوان یک کوفاکتور در بعضی از سیستم های آنزیمی عمل می کند.

 

زینک : روی برای حفظ ساختمان اسیدهای نوکلئیک، پروتئین ها و غشاهای سلولی ضروری است. به علاوه، رشد طبیعی و تقسیم سلولی، ترمیم بافتی، بلوغ جنسی و دستگاه تولید مثل، عادت به تاریکی و دید در شب، التیام زخمها، دفاع ایمنی بدن، ادراک چشایی و احتمالاً پویایی از اعمال فیزیولوژیک وابسته به روی می باشند.

 

ویتامینB۱۲: ویتامین B۱۲ به صورت کوآنزیم در اعمال متابولیک مختلفی مانند متابولیسم کربوهیدرات ها و چربی ها و ساخت پروتئین، دخالت می کنند و عمدتاً به دلیل تأثیر در متابولیسم متیولین، اسید فولیک و مانولیک، برای رشد و تکثیر سلولی، خونسازی و ساخت نوکلئوپروتئین و میلین ضروری است.

 

توضیحات : فرتیل اید خانم ها یک مکمل تقویت کننده باروری است که کلیه ویتامین ها و املاح مورد نیاز بانوان، برای بالانس هورمونی و بازیابی توان جنسی آنها، در این مکمل جمع آوری شده است. مطالعات نشان می دهد که پیشگیری از مصرف مکمل مولتی ویتامین به خودی خود موجب افزایش باروری و افزایش شانس ابتلا به آن می شود.

فرتیل اید خانم ها شامل انواع ویتامین ها و مواد معدنی ، اسید فولیک، آهن و ید است و برای افزایش باروری و پس از آن برای حفظ سلامتی بارداری استفاده می شود.همچنین حاوی بتا کاروتن، ویتامین E و ویتامین C است که به عنوان آنتی اکسیدان ها شناخته می شوند. فرتیل اید خانم ها با دقت و به طرز ماهرانه ای فرموله شده است تا مجموعه ای جامع از مواد مناسب را در مقادیر متناسب برای تنظیم چرخه بدن برای بارداری آماده کند.

فرتیل اید خانم ها شامل گیاهان Vitex و Blossom شبدر قرمز است که به تعادل هورمونی و بازگرداندن منظم چرخه کمک می کند. بسیاری از زنان با چرخه های منظم، فرتیل اید خانم ها را مصرف کرده و تغییرات در دوره ها را تجربه نکرده اند اما گزارش ها نشان می دهد بعضی از زنان هنگامی که فرتیل اید خانم ها را شروع به مصرف می کنند، تغییراتی در دوره های منظم آنها گزارش می شود. اگر یک چرخه منظم داشته باشید، هیچ دلیلی وجود ندارد که اعتقاد داشته باشید که شما نارسایی هورمونی یا مشکل تخمک گذاری را تجربه می کنید.

در این باره بیشتر بدانیم
پماد آلفا 30 گرمی

آیا فرتیل اید برای زنان در طول دوره قاعدگی باید مصرف کنم؟ بله، شما فرتیل اید را در طول کل دوره خود، از جمله دوره قاعدگی باید مصرف کنید.

آیا فرتیل اید خانم ها به تخمک گذاری کمک می کند؟ فرتیل اید خانم ها به بازگرداندن تعادل هورمونی کمک کرده، که به نوبه ی خود می تواند به ارتقای تخمک گذاری به طور منظم و همچنین تنظیم چرخه قاعدگی کمک کند.

 

گیاه پنج انگشت (گیاه زنان) با نام علمی Vitex agnus-castus L از خانواده شاه پسندT گیاهی مطلوب برای درمان انواع مشکلات مربوط به سلامتی زنان می باشد. معمولاً برای درمان موارد زیر از آن استفاده می شود:

سندرم قبل از قاعدگی (PMS)

اختلالات قاعدگی

ناباروری

مشکلات یائسگی

همچنین به عنوان محافظ در برابر نیش حشرات و انواع خاصی از سرطان ها شناخته شده است. در برخی از نواحی ایران، گیاه پنج انگشت را فلفل نیز می نامند، ولی نباید با فلفل سیاه (nigrumPiper)، گیاهی از تیره Piperaceae اشتباه شود.

در مصر باستان و در طب سنتی اروپا، از این گیاه برای درمان PMS، قاعدگی های دردناک، رفع عوارض یائسگی و افزایش شیر مادران استفاده می شده است.

 

 

کپسول فرتیل اید خانم ها را چگونه مصرف کنیم

موارد مصرف : ایجاد بالانس هورمونی و بازیابی توان جنسی (تقویت کننده باروری).

دستور مصرف : روزانه ۳ کپسول همراه با آب ویا با  وعده های غذایی مصرف گردد.

شرایط نگهداری : دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک و به دور از نور آفتاب نگهداری شود.

 

موارد هشدار و نکات قابل توجه کپسول فرتیل اید خانم ها :

فرتیل اید خانم ها حاوی کلیه ویتامین ها و املاح مورد نیاز بانوان است، بنابراین توصیه نمی گردد مولتی ویتامین دیگری قبل از تولد مصرف کنید.

مناسب برای گیاهخواران، ( با توجه به اینکه ترکیبات غیر حیوانی دارد )

توصیه می شود هنگام بارداری مصرف مکمل را متوقف کرده و شروع به خوردن ویتامین های پیش از تولد کنید.

بهتر است دارو در دوزهای تقسیم شده با وعده های غذایی برای از بین بردن هر گونه ناراحتی معده مصرف شود.

توصیه می شود که بعد از هر بار استفاده درب بطری را ببندید.

در صورت ایجاد مشکل در بلعیدن کپسول ، می توانید آنها را باز کرده و به غذا یا نوشیدنی اضافه کنید.

 

عوارض جانبی مصرف کپسول فرتیل اید برای خانم ها:

اگرچه به نظر می رسد شبدر قرمز برای استفاده کوتاه مدت بی خطر است، اما ممکن است استفاده طولانی مدت یا منظم آن با افزایش خطر ابتلا به سرطان رحم در ارتباط باشد .

زنانی که در دوران بارداری یا شیردهی قرار دارند، به همراه افرادی که مبتلا به سرطانهای حساس به هورمون است و ممکن است توسط فیتواستروژنها تسریع شود، باید از مصرف شبدر قرمز خودداری کنند.

در این باره بیشتر بدانیم
قرص پلاویکس

تداخلات دارویی شبدر قرمز:

شبدر قرمز توانایی رقیق شدن خون دارد و می تواند اثر داروهای ضد انعقادی و ضد پلاکت را افزایش دهد. از مصرف آن با رقیق کننده خون مانند کوادامین (وارفارین) خودداری کنید .

این گیاه همچنین به دلیل اثرات هورمونی خود( ایزوفلاونها) با قرص های ضد بارداری در تداخل است.

شبدر قرمز هنگامی که همراه با متوترکسات ، دارویی برای معالجه انواع خاصی از سرطان و کنترل بیماری پسوریازیس شدید یا روماتیسم استفاده شود، باعث ایجاد اثرات سمی می شود.

اگر تصمیم به استفاده از شبدر قرمز را دارید، حتماً ابتدا با پزشک خود مشورت کنید تا از تداخلات دارویی ایجاد شده، جلوگیری کنید.

 

 

چرا کپسول فرتیل اید خانم ها مصرف کنیم

به طور کلی کپسول فرتیل اید خانم ها چند کارکرد دارد، یکی و از مهمترین کارکرد های مصرف کپسول فرتیل اید خانم ها رساندن ویتامین های مورد نیاز می باشد، چرا که یکی از عوامل موثر در ناباروری می تواند کمبود ویتامین و یا املاح بدن باشد.

دلیل دیگر مصرف کپسول فرتیل اید خانم ها، رساندن ویتامین های محرک برای تخمک گذاری مورد نیاز در زمان باروری می باشد که از جهت تعداد و کیفیت تخمکها باید به میزان حداقل برای باروری باشند.

از طرف دیگر هم در صورت مساعد بودن کلیه شرایط جهت بارداری، مصرف کپسول فرتیل اید خانم ها برای خانم های هیچ ضرر و یا عوارضی در مصرف ندارد، حتی اشخاصی که گیاه خوار می باشند می توانند بدون هیچ مشکلی،کپسول فرتیل اید خانم ها را مصرف نمایند.

دریک کلام مصرف کپسول فرتیل اید خانم ها برای بارداری بسیار کمک کننده است.

 

 

 

سئوالات متداول: 

کپسول فرتیل اید خانم ها را چه زمانی باید مصرف نمود؟

کپسول فرتیل اید خانم ها طبق تجویز پزشک باید از قبل از بارداری مورد استفاده قرار بگیرد، در برخی اوقات پزشک معالج مصرف کپسول فرتیل اید خانم ها را بعد از بارداری هم تجویز می کند.

کپسول فرتیل اید خانم ها چه تاثیری دارد؟

کپسول فرتیل اید خانم ها علاوه بر تامین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز زمان بارداری محرک مناسب برای تخمکگذاری در زمان بارداری است.

آیا کپسول فرتیل اید خانم ها مشابه ایرانی دارد ؟

خیر، کپسول فرتیل اید خانم ها مشابه ایرانی ندارد.

آیا کپسول فرتیل اید خانم ها تحت پوشش بیمه تامین اجتمایی است ؟

خیر، کپسول فرتیل اید خانم ها تحت پوشش بیمه تامین اجتمایی نمی باشد.

 

مطالب پیشنهادی:

کپسول فرتیل اید خانم ها برای چی خوبه 

قیمت فرتیل اید زنان

قرص فرتیل اید برای پسر دار شدن

قرص اووبوست بهتره یا فرتیل اید

مضرات فرتیل اید

داروخانه های دارای قرص فرتیل اید

فرتیل اید و بارداری

پودر فرتیل اید

خرید اینترنتی کپسول فرتیل اید خانم ها

 

 

در مورد این مقاله بیشتر بخوانید.

 

کپسول فرتیل اید خانمها

.

نحوه خرید از داروخانه دکتر هنگامه سلیمانی.

.

آدرس داروخانه دکتر هنگامه سلیمانی

با ما تماس بگیرید WhatsApp

 

۴.۷/۵ - (۴۳ امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *