داروهای باروری, مقالات آموزشی

کپسول موتیلیتی بوست

کپسول موتیلیتی بوست

کپسول موتیلیتی بوست، این کپسول منجر به بهبود کیفیت اسپرم مرد در بارداری می شود، البته نقش مرد در یک بارداری خوب و بی‌نقص و به دنیا آمدن نوزاد اگر از نقش زن بیشتر نباشد، کمتر نیست. شاید در این میان بتوان یک تفاوت بزرگ را تعریف کرد و آن ترتیب این نقش است.

متخصصین علم پزشکی به مردان توصیه می‌کند که پیش از اقدام برای باردار شدن زن، یک سری نکات مهم را رعایت کند تا کیفیت بارداری و سلامت نوزادی که در ادامه به دنیا می‌آید در بالاترین حد خود قرار داشته باشد.

کپسول موتیلیتی بوست

 

چرا کپسول موتیلیتی بوست بوست مصرف شود

می توان گفت دو عامل اصلی در تولد نوزاد سالم نقش دارند. اگرچه زن ۹ ماه بارداری را تحمل کرده و در نهایت نوزاد را به دنیا می‌آورد اما مرد هم نقش خاص و غیرقابل انکار خود در این فرآیند را دارد. برای یک بارداری خوب و کامل، اسپرم باید در سلامت کامل بوده و در عین حال آنقدر قوی باشد که بتواند به تخم نفوذ کند.

در این فرآیند مرد به مرحله انزال می‌رسد که همراه با آن جریانی از میلیون‌ها اسپرم راهی رحم می‌شود. این اسپرم‌ها باید از نظر ساختاری سالم و کاملا سرحال باشند تا در نهایت بارداری مورد نظر آن هم در سطحی عالی صورت گیرد. بروز هر مشکلی در هر یک از این مراحل موجب بروز اختلال در فرآیند باروری می‌شود.

کیفیت اسپرم مردان در دهه های اخیر بصورت مداوم در حال کاهش بوده و دانشمندان هنوز موفق به پیدا کردن دلیل اصلی این امر نشده اند . بعضی از دانشمندان فقط حدس و گمان هایی در مورد علت کاهش کیفیت اسپرم مطرح کرده اند مثلا گروهی دود سیگار و گروهی افزایش هورمون زنانه در بدن مردان را علت کاهش تعداد اسپرم ها دانسته اند.

درباره کپسول موتیلیتی بوست

کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث مناسب مردان است و موجب افزایش تحرک اسپرم، افزایش کیفیت اسپرم می شود.کیفیت اسپرم نقش مهمی در باروری مردان دارد.

علاوه بر آن میزان تحرک اسپرم نیز اهمیت زیادی دارد. کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث دارای ال آرژنین و ال کارنیتین است و در تحرک اسپرم نقش مهمی دارد. همچنین این محصول دارای ترکیبات گیاهی است که در تقویت اسپرم موثر هستند.

 

ویژگی کپسول موتیلیتی بوست :

افزایش تحرک اسپرم

افزایش تعداد اسپرم

افزایش جریان خون به اندام های تناسلی

درمان ناباروری اقایان

کاهش استرس روانی

ترکیبات کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث (هر ۲ کپسول):

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

(Vitamin B6) 50% P5P, 50% Pyridoxine HCI

۲۵ mg

۱۲۵۰ %

(Vitamin B12 (as Methylcobalamin

۵۰۰ mcg

۸۳۳۳ %

N-Acetyl Cysteine

۴۵۰ mg

*

Arginine

۴۲۵ mg

*

Quercetin

۲۲۵ mg

*

L-Carnitine

۲۲۵ mg

*

(Mucuna Pruriens (40%L-dopa

۱۰۰ mg

*

(Coenzyme Q10 (ubiquinone

۳۰ mg

*

 

روش مصرف کپسول موتیلیتی بوست

بهبود وضعیت اسپرم، به عنوان مکمل رژیمی غذایی روزانه دو کپسول همراه با آب مصرف گردد.

 

شرایط نگهداری کپسول موتیلیتی بوست

دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

 

هشدار مصرف کپسول موتیلیتی بوست

این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص ، پیشگیری یا درمان نمی باشد.

در صورت مصرف هرگونه دارو ، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

 

موارد هشدار و نکات قابل توجه کپسول موتیلیتی بوست :

این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص ، پیشگیری یا درمان نمی باشد .

در صورت مصرف هرگونه دارو ، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید .

در این باره بیشتر بدانیم
شربت آلرگارد

کاملا طبیعی و بدون عوارض جانبی

این محصول به تنهایی مصرف نمیشود و حتماً باید با FertilAid for Men مصرف شود.

مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

توصیه می شود که بعد از هر بار استفاده درب بطری را ببندید.

 

اجزای تشکیل دهنده کپسول موتیلیتی بوست

کوآنزیم کیوتن(Coenzyme Q10 ) :

یک آنتی اکسیدان محلول در چربی است که در بیوفروماتیک(زیست انرژی) میتوکندری مهم است و در پلاسمای مایع و هسته منی یافت می شود. CoQ10 به منظور افزایش تعداد اسپرم و تحرک در آستنوسوپرمی یافت شده است. در یک مطالعه، مردان نابارور با کاهش تحرک اسپرم با CoQ10 به مدت ۶ ماه تکمیل شدند. تجزیه و تحلیل اسپرم در ابتدای مطالعه و بعد از ۶ ماه درمان انجام شد.

نتایج نشان داد که مکمل CoQ10 خوراکی سطوح CoQ10 را در پلاسمای هسته ای و در سلول های اسپرم افزایش می دهد که با افزایش قابل توجهی تحرک اسپرم ارتباط دارد. یکی دیگر از مطالعات، CoQ10 یا پلاسبو را در ۲۱۲ مرد نابارور با الیگوستنوتراتسپرمی به مدت ۲۶ هفته تکمیل کرد. نتایج مطالعه نشان داد که تراکم اسپرم و حرکتی به طور معنی داری با درمان CoQ10 بهبود می یابد. علاوه بر این، مدت زمان درمان CoQ10 همراه با تحرک اسپرم، تعداد اسپرم و مورفولوژی اسپرم بود.

 

(N-acetyl-cysteine ​​(NAC:

گونه های اکسیژن واکنشی به کاهش حرکت حرکت اسپرم کمک کرده اند. آنتی اکسیدان ها از جمله NAC نشان داده اند که برای کاهش گونه های واکنش پذیر اکسیژن و جلوگیری از اثرات مخرب مانند کاهش حرکت اسپرم.

در یک مطالعه ۱۲۰ مرد نابارو به مدت ۳ ماه با NAC یا پلاسبو درمان شدند. مطالعه نشان داد که در مقایسه با مردان در گروه پلاسبو، مردانی که مکمل NAC بودند، حجم اسپرم، تحرک و ویسکوزیته را بهبود بخشیدند. علاوه بر این، درمان NAC منجر به افزایش ظرفیت آنتی اکسیدانی سرم و کاهش میزان پراکسید کل و شاخص استرس اکسیداتیو نسبت به گروه کنترل شد.

Quercetin:

Quercetin یک آنتی اکسیدان قوی است که نشان داده شده است که مفید بر روی چند پارامتر اسپرم است. مطالعات نشان می دهد که درمان با کورستین برای ۱۴ روز باعث افزایش قابل توجهی در حرکت، زنده ماندن و غلظت اسپرم می شود. محققان معتقدند که کورستین ممکن است تحت تاثیر تحریک ارگان های جنسی بر اساس میزان دوز و مدت زمان درمان تاثیر بر کیفیت اسپرم باشد.

 

آرژنین:

آرژنین یک پیشرونده از ترکیبات متعددی است که فکر می کنند در تحرک اسپرم، از جمله پوترسین، اسپرمیدین و اسپرمین نقش داشته باشند. علاوه بر این، اکسیداسیون آرژنین باعث تولید اکسید نیتریک می شود، که همچنین اعتقاد بر این است که نقش باروری را بازی می کند. نشان داده شده است که مکمل L-arginine به افزایش انگیزش اسپرم و تعداد اسپرم در مردان نابارور مبتلا به الیگوسپرمی و آستنوسپرمی کمک می کند.

در یک مطالعه، محققان تأثیر مکمل L-arginine را در مردان سالم، مردان مبتلا به دیابت و مردان مبتلا به آستنوسوپرمی ایدیوپاتیک بررسی کردند. این مطالعه نشان داد که مردان مبتلا به آستنوسوپرمی دارای سطوح پایین اسپرمیدین در پلاسمای مزانشیمی و مردان دیابتی دارای سطوح پایین هر دو ناپروکسین و اسپرمیدین هستند. در آزمایشگاهی با استفاده از L-arginine باعث افزایش تحرک اسپرم در مردان مبتلا به دیابت و همچنین مردان مبتلا به آستنوسوپرمی شد.

ال-کارنیتین:

کارنیتین برای توسعه اسپرماتوژن ها مهم است، زیرا آن را به عنوان منبع انرژی در اپیدیدیم عمل می کند، حرکت اسپرم را بهبود می بخشد، و در بلوغ اسپرم نقش مهمی دارد. تحقیقات نشان داد مردان نابارور سطوح پایین تر کلین کارنیتین در پلاسمای سمی در مقایسه با مردان سالم، به ویژه در مردان دارای کاهش حرکت اسپرم و تعداد اسپرم است. علاوه بر این، همبستگی مستقیمی بین سطوح کارنیتین در پلاسما هسته ای و تحرک اسپرم، ویتامین و غلظت وجود دارد.

مطالعات متعدد نشان می دهد که مکمل با L-کارنیتین باعث بهبود پارامترهای اسپرم می شود. در یک مطالعه، محققان ۱۰۰ نابارور بین ۲۰ تا ۴۰ ساله L-کارنیتین یا پلاسبو را تکمیل کردند. به نظر می رسد L-کارنیتین به طور قابل توجهی بهبود کیفیت مایع منی و حرکت رو به جلو اسپرم در مقایسه با پلاسبو را بهبود بخشد. در یک مطالعه مشابه، L-کارنیتین به مدت ۳ ماه در ۱۷۰ مرد تجویز شد.

در این باره بیشتر بدانیم
کرم فموره مخصوص بانوان 30 میلی

تجزیه و تحلیل اسپرم قبل و بعد از دوره درمان انجام شد. مکمل L-کارنیتین درصد پروتئین حرکتی اسپرم و اسپرم با مورفولوژی طبیعی را افزایش داد. علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که مکمل سازی با L-کارنیتین نه تنها باعث افزایش کل حرکت اسپرم و تحرک اسپرم می شود، بلکه باعث افزایش میزان بارداری نیز می شود.

 

ویتامین B12 به عنوان متیلکوبالامین:

مطالعات مختلف نشان داده است که درمان با متیل ککوبالامین موجب افزایش میزان تحرک اسپرم، تعداد اسپرم، تعداد اسپرم مکانیکی، قطر تومورهای اسپرمی و درصد اسپرم مفصلی خوب با تراکم ظاهری بالاتر در مقایسه با گروه کنترل می شود. یکی از این مطالعات مردان نابارور بدون آزوپرمی با متیل کوبالامین روزانه ۴ تا ۲۴ هفته را اضافه می کند. تجزیه و تحلیل اسپرم پس از ۸ هفته درمان انجام شد.

نتایج نشان داد که ۳۸.۴ درصد مردان افزایش غلظت اسپرم را افزایش داده اند، ۵۳.۸ درصد کل تعداد اسپرم را افزایش داده اند، ۵۰ درصد افزایش تحرک اسپرم را افزایش داده اند و ۵۰ درصد تعداد کل اسپرم های حرکتی را افزایش داده اند.

 

Mucuna Pruriens:

Mucuna pruriens به منظور بهبود کیفیت اسپرم، از جمله تعداد اسپرم، زنده ماندن اسپرم و تحرک، و کاهش آسیب های مورفولوژیکی و تعداد اسپرم با بقایای سیتوپلاسمی نشان داده شده است.

توضیحات کپسول موتیلیتی بوست :

هدف Fairhaven در مورد اثربخشی و کیفیت محصول است. این یکی دیگر از راه های گفتن ما برای مشتریان و مسافران ویژه آنها است. ما بهترین از هر دو جهان را ادغام می کنیم، با ترکیب طب سنتی غرب (آلوپاتی) با تحقیقات بالینی در زمینه های گیاهی / هومیوپاتی. تمام محصولات مکمل ما مبتنی بر علم بالینی هستند و تمام تولیدات تحت استانداردهای GMP و آزمایشات کیفیت شخص ثالث اداره می شود.

به طور قابل توجهی، محصول FertilAid برای مردان ما در آزمایش دوسوکور تحت کنترل دارونما مورد آزمایش قرار گرفت و نتایج قابل توجهی را در زمینه پیشرفت تحقیقاتی در بهبود پارامترهای مهم باروری مردان مانند تعداد اسپرم و تحرک نشان داد.

کپسول موتیلیتی بوست یک مکمل ایده آل برای مردان با تحرک اسپرم کم است که از لحاظ علمی تاثیر آن بر روی تحرک اسپرم اثبات شده است. موتیلیتی بوست یک محصول مستقل نیست و باید همراه فرتیل اید آقایان مصرف شود.

 

ویتامینB6

ویتامین B6 یکی از ویتامین های گروه B است که نقش موثری در فعالیت های سیستم عصبی مرکزی دارد. این ماده در تولید انتقال دهنده های عصبی سروتونین و نوراپی نفرین و تشکیل میلین نقش دارد. همچنین به عنوان پیریدوکسین نیز شناخته می شود. ویتامینB6 یک ویتامین محلول در آب است ، به این معنی که در آب حل می شود. توسط بدن ذخیره نمی شود و از طریق ادرار دفع می گردد، بنابراین افراد باید هر روز ویتامینB6 مصرف کنند.

کارکردهای دیگر پیریدوکسین شامل متابولیسم پروتئین، گلوکز و ساخت هموگلوبین است. هموگلوبین یک جزء از گلبولهای قرمز است، حامل اکسیژن می باشد و در سالم نگه داشتن غدد لنفاوی، تیموس و طحال نقش دارد.

 

مزایای ویتامینB6

ویتامین B6 عملکردهای زیادی در بدن دارد و در بیش از ۱۰۰ واکنش آنزیمی نقش دارد.

بهبود عملکرد مغز

ویتامینB6به افزایش عملکرد مغز کمک می نماید. نتایج یک مطالعه منتشر شده در ژورنال آمریکایی بالینی تغذیه نشان داد که افرادی که غلظت بالایی از ویتامینB6دارند، از حافظه بالایی برخوردارند. ویتامین B6 برای انتقال نورون در مغز مورد نیاز است. محققان دانشگاه آکسفورد در انگلیس بیان کردند که مصرف روزانه مقادیر زیاد ویتامین های گروه B برای افراد مسن با نقص خفیف شناختی مفید است.

زیرا به طور بالقوه خطر ابتلا به زوال عقل را کاهش می دهد.

 

کاهش تهوع در دوران بارداری

تحقیقات منتشر شده در ژورنال زنان و زایمان آمریکایی نتیجه گرفتند که پیریدوکسین می تواند شدت تهوع را در اوایل بارداری کاهش دهد. با این حال، برای تأیید این موضوع، مطالعات با کیفیت بیشتر لازم است. در صورت مصرف مکمل، بیشتر از دوز توصیه شده استفاده نکنید.

در این باره بیشتر بدانیم
قرص دیووان 160

 

محافظت در برابر آلودگی هوا

نتایج تحقیقات در سال ۲۰۱۷ نشان داد که ویتامین B6 با کاهش تأثیر آلودگی در اپی ژنوم، می تواند در برابر آلودگی هوا محافظت کند.محققان امیدوارند که یافته های آنها منجر به اقدامات جدیدی برای جلوگیری از تغییرات اپی ژنتیکی که در نتیجه آلودگی هوا در معرض خطر می باشند، گردد. ویتامینB6 به دلایل مختلف زیادی از اهمیت برخوردار است.

با تقویت عملکرد طبیعی آنزیم های گوارشی که باعث تجزیه مناسب مواد غذایی می شوند، پوست را سالم نگه داشته و در تولید گلبول های قرمز نقش دارد. بنابراین، این ویتامین مهم کاربردهای بسیاری دارد و کمبود آن می تواند منجر به آسیب دائمی به اعصاب شود.

 

کمبود ویتامین B6

کمبود ویتامینB6 نادر است اما ممکن است در صورت عدم جذب توسط روده یا مصرف استروژن، کورتیکواستروئیدها، ضد تشنجها و برخی داروهای دیگر رخ دهد. مصرف طولانی مدت الکل، کم کاری تیروئید و دیابت منجر به کمبودB6نیز می شود.

علائم و نشانه های کمبود ویتامینB6

نوروپاتی محیطی با سوزن سوزن شدن

بی حسی و درد در دست و پا

کم خونی

تشنج

افسردگی

گیجی

تضعیف سیستم ایمنی

 

کوئرستین:

کوئرستین یک رنگدانه گیاهی (فلاونوئید) است. این رنگدانه در بسیاری از گیاهان و غذاها مانند لبو، پیاز، چای سبز، سیب، انواع توت ها، جینکو بیلوبا و موارد دیگر یافت می شود. چای گندم سیاه مقدار زیادی کوئرستین دارد. بسیاری از افراد از کوئرستین به عنوان دارو استفاده می کنند. مصرف خوراکی کوئرستین برای درمان مشکلات قلبی عروقی و پیشگیری از سرطان استفاده می شود. همچنین برای درمان آرتروز، عفونت مثانه و دیابت استفاده می شود.

اما شواهد علمی محدودی موجود است و نیاز به تحقیقات بیشتری می باشد.

مکانیسم اثر:
کوئرستین دارای اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است که نقش موثری در کاهش التهاب، از بین بردن سلول های سرطانی، کنترل قند خون و جلوگیری از بیماری های قلبی دارد.

 

کپسول موتیلیتی بوست

سوال) کپسول موتیلیتی بوست برای چه کسانی مناسب خواهد بود؟ برای افرادی که در آنالیز اسپرم آنها میزان حرکت اسپرم کمتر از اندازه طبیعی گزارش شود.

سوال) آیا می توانم قرص را باز کنم و فقط پودر را در یک فنجان آب بنوشم؟ بله، می توانید کپسول موتیلیتی بوست را باز کنید و آن را به غذا یا نوشیدنی اضافه کنید.

سوال) تفاوت بین MotilityBoost و CountBoost چیست؟ کپسول موتیلیتی بوست به بهبود تحرک اسپرم کمک می کند، در حالی که کانت بوست به افزایش تعداد اسپرم کمک می کند.

 

 

 

 

سئوالات متداول

آیا کپسول موتیلیتی بوست مشابه ایرانی دارد؟

کپسول موتیلیتی بوست، مشابه ایرانی ندارد ولی مشابه خارجی دارد.

آیا کپسول موتیلیتی بوست تحت پوشش بیمه تامین اجتمایی است ؟

کپسول موتیلیتی بوست، تحت پوشش تامین اجتمایی نمی باشد.

کپسول موتیلیتی بوست چقدر در درمان باربری موثر است؟

کپسول موتیلیتی بوست، برای بیمارانی که مشکل کمبود اسپر دارند می تواند موثر بوده و تا حد موثری به بهبود تعداد اسپرم کمک کند.

آیا کپسول موتیلیتی بوست داروی است یا مکمل ؟

کپسول موتیلیتی بوست یک مکمل است که کمک به بهبود تعداد اسپرم و در نهایت یک باروری موفق می کند.

کپسول موتیلیتی بوست را چه گونه مصرف کنیم؟

کپسول موتیلیتی بوست بنا به تجویز پزشک مورد استفاده قرار می گیرد، اکثر پزشکان و همچنین شرکت تولید کننده این دارو توصیه به مصرف یک کپسول در روز دارند.

 

مطالب پیشنهادی:

قرص موتیلیتی بوست 

قرص موتیلیتی بوست برای افزایش سرعت اسپرم 

کیا از موتیلیتی بوست باردار شدن

کیا با قرص موتیلیتی بوست باردار شدن

خرید اینترنتی کپسول موتیلیتی بوست

کپسول کانت بوست

عوارض قرص motility boost

کپسول موتیلیتی بوست برای آقایان

کپسول موتیلیتی بوست در تهران

کپسول موتیلیتی بوست با دفترچه تامین اجتمایی

چگونه کپسول موتیلیتی بوست را کصرف کنیم

 

 

در مورد این مقاله بیشتر بخوانید.

 

 

کپسول موتیلیتی بوست

 

 

نحوه خرید از داروخانه دکتر هنگامه سلیمانی.

 

 

داروخانه دکتر هنگامه سلیمانی

 

با ما تماس بگیرید 

 

 

۴.۹/۵ - (۴۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *