جنسی, مقالات آموزشی

کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی

کرم فموره مخصوص بانوان 30 میلی

کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی مخصوص بانوان از جراحات ناشی از تماس‌های جنسی زوجین جلوگیری می‌نماید. این محصول با ایجاد لغزندگی مناسب و بهبود ارتباط جنسی زوجین در اعتماد به نفس بانوان در روابط جنسی موثر می باشد. این محصول جهت رفع خشکی در حین نزدیکی و ایجاد رطوبت طبیعی در طول رابطه مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده کرم فموره در تمامی سنین حتی یائسگی افزایش میل جنسی خوبی را شاهد خواهید بود. این ژل یک عامل غیر مستقیم اما موثر در جلوگیری از شیوع بیماری‌های آمیزشی نظیر هپاتیت و ایدز می باشد.

بسیاری از بانوان در هنگام نزدیکی احساس درد می‌کنند که این امر بار برخی از بانوان عادی است. یکی از اصلی‌ترین علت‌های اولیه درد واژینال طی رابطه جنسی می تواند ناشی از خشک بودن آن ناحیه باشد. مواردی همچون زایمان و شیردهی، یائسگی، برداشتن تخمدان، داروهای کاهنده استروژن، استفاده از آنتی هیستامین نیز سبب بروز خشکی واژینال در زمان نزدیکی است. این محصول که یکی از انواع ژل لوبریکانت شناخته شده با ترکیبات موثر ایجاد طراوت و لطافت در ناحیه واژینال است. این محصول ساخت کشور آمریکا است.

ویژگی های کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی

عامل غیر مستقیم در جلوگیری از شیوع بیماری‌های آمیزشی

امکان رسیدن به رضایت مندی کامل

از بین برنده دردهای ناشی از نزدیکی

موثر در فعال سازی غدد بارتولین

جلوگیری از جراحات

رفع خشکی واژن

ایجاد لغزندگی مناسب و بهبود ارتباط جنسی زوجین

رفع خشکی واژن در حین نزدیکی و ایجاد رطوبت طبیعی در طول رابطه جنسی

مؤثر در فعال سازی غدد بارتولین درجهت از بین رفتن خشکی واژن

ایجاد خنکی واژن هنگام نزدیکی

افزایش دهنده میل جنسی در تمامی سنین حتی یائسگی

امکان رسیدن به رضایتمندی کامل از تماس های جنسی زوجین برای تمامی سنین

تنظیم زمان ارگاسم و هماهنگی زوجین در یک زمان

بالا بردن اعتماد به نفس بانوان در روابط جنسی سالم

عامل غیر مستقیم ولی مؤثر در جلوگیری ازشیوع بیماری های آمیزشی نظیر ایدز و هپاتیت

ایجاد رابطه جنسی سالم در جهت استحکام روابط زناشویی

از بین برنده دردهای ناشی از نزدیکی خصوصاً برای نو عروسان

جلوگیری از جراحات ناشی از تماس های جنسی زوجین

چطور کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی مصرف کنیم

کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی،کرم موضعی بوده و نیاز به اپلیکاتور ندارد. ۱ میلی لیتر از کرم ۲ تا ۳ دقیقه قبل از نزدیکی بسیار ملایم در ناحیه کلیتوریس مالیده تا جذب شود. زمان اثردهی کرم ۱ ساعت است.

جهت رفع خشکی واژن و ایجاد لغزندگی بیشتر و از بین رفتن درد در زمان نزدیکی، همچنین کرم فموره مخصوص بانوان را می‌توان در ناحیه دهانه واژن نیز استفاده نمود. با هدف افزایش میل جنسی حتما باید یک شب در میان از ژل استفاده نمایید، حتما اگر نزدیکی صورت نگیرد.

در زمان استفاده از کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی به موارد زیر دقت کنید

استفاده از کرم فموره مخصوص بانوان و انجام نزدیکی را در زمان قاعدگی قطع کرده و بعد از اتمام قاعدگی مجدداٌ استفاده نمایید تا دوره درمان کامل شود.

جهت دستیابی به نتیجه بهتر توجه داشته باشید زوجین نباید عفونت جنسی داشته باشند.

 

کرم فموره مخصوص بانوان 30 میلی

کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی

روش مصرف کرم فموره مخصوص بانوان

توجه داشته باشید کرم فموره مخصوص بانوان موضعی است و واژینال نمی باشد، بنابراین نیاز به اپلیکاتور ندارد. پس باید ۱ میلی لیتر از ژل، ۲ تا ۳ دقیقه قبل از نزدیکی به صورت کاملاً ملایم در ناحیه کلیتوریس (برجستگی فوقانی اندام تناسلی بالای پیشابراه) مالیده گردد تا جذب شود. زمان اثردهی ژل ۱ ساعت می باشد لذا شخص باید در این فاصله نزدیکی داشته باشد، بعد از یک ساعت اثر بخشی کرم فموره مخصوص بانوان کم شده و به صورت ۱۰۰% موثر نمی باشد.

در این باره بیشتر بدانیم
شربت لاکتولوز

جهت رفع خشکی واژن و ایجاد لغزندگی بیشتر و از بین رفتن درد حین نزدیکی می توان کمی از کرم فموره مخصوص بانوان را در ناحیه دهانه واژن نیز استعمال نمود.

برای افزایش میل جنسی و رسیدن به ارگاسم حتماً باید یک شب در میان از ژل استفاده شود و حتماً نزدیکی صورت گیرد. استفاده از ژل و انجام نزدیکی را در زمان قاعدگی قطع کرده و پس از اتمام قاعدگی مجدداً آغاز نمایید تا دوره درمان کامل گردد.

برای دستیابی به نتیجه بهتر توجه داشته باشید زوجین نباید عفونت جنسی داشته باشند.

عوارض جانبی : با توجه به اینکه از ترکیبات دارویی و هورمونی در ژل فموره استفاده نشده و ترکیبات آن کاملاً طبیعی است، کرم فموره مخصوص بانوان عاری از هر گونه عوارض جانبی می باشد.

عوارض جانبی کرم فموره مخصوص بانوان

به دلیل اینکه ترکیبات این محصول کاملاً طبیعی بوده و ترکیبات دارویی و هورمونی در آن استفاده نشده است؛ بنابراین فاقد هرگونه عارضه جانبی است.

انواع مختلف ژل‌های لوبریکانت

ژل‌های لوبریکانت انواع مختلفی دارند و شامل چند دسته می‌شوند که در ادامه توضیح می‌دهیم.

ژل‌های لوبریکانت بر پایه آب

از این نوع ژل‌ها در روابط جنسی استفاده می‌شوند و با کاهش اصطکاک، باعث کاهش درد ناشی از خشکی واژن می‌شوند و به دلیل خاصیت روان کنندگی، از پاره شدن کاندوم جلوگیری می‌کنند. همچنین این ژل‌ها در پزشکی کاربردهای مختلفی دارند، برای مثال متخصص زنان برای سهولت معاینه و یا سونوگرافی از این نوع ژل استفاده می‌کند.

در زمان معاینات مقعدی نیز استفاده از این ژل مانع از آسیب دیدن این ناحیه می‌شود. علاوه بر این، این ژل‌ها باعث ایجاد حساسیت نمی‌شوند، به راحتی شسته شده و خاصیتشان را سریع از دست نمی‌دهند، همچنین به دلیل داشتن مواد آنتی باکتریال، از بروز عفونت جلوگیری می‌کنند.

ژل‌های لوبریکانت بر پایه روغن

ژل‌های روغنی معمولا حاوی ویتامین E، روغن نارگیل و وازلین هستند و با یک بار استفاده از بین نمی‌روند و به راحتی پاک نمی‌شوند. از آنجایی که اکثر بانوان به ویتامین E و وازلین حساسیت دارند، نباید از این نوع ژل‌ها در روابط جنسی استفاده کرد. ژل حاوی روغن نارگیل، می‌تواند PH واژن را تغییر دهد و باعث افزایش احتمال ابتلا به واژینوز باکتریال شود. علاوه بر این، این ژل‌ها باعث آسیب دیدن کاندوم شده و احتمال پاره شدن آن را بالا می‌برند.

ژل‌های لوبریکانت بر پایه سیلیکون

این نوع ژل نسبت به ژل‌های لوبریکانت بر پایه آب، غلظت، دوام و روان کنندگی بیشتری دارند، به راحتی تمیز نمی‌شوند و باعث ایجاد یک لایه نازک روی سطح مورد نظر می‌شوند و به این ترتیب، محیطی را برای رشد باکتری‌ها و آلودگی فراهم می‌کنند، در نتیجه احتمال ابتلا به عفونت را بالا می‌برند. استفاده از این نوع ژل همزمان با سایر محصولات سیلیکونی توصیه نمی‌شود زیرا می‌تواند باعث ایجاد واکنش شیمیایی شود اما استفاده از کاندوم لاتکس بلامانع است و باعث ایجاد مشکل نمی‌شود.

لوبریکات طبیعی

استفاده از برخی مواد طبیعی در افرادی که به سایر ژل‌های لوبریکانت حساسیت دارند می‌تواند مؤثر باشد. برای مثال روغن نارگیل گزینه مناسبی است اما باید توجه داشت که استفاده همزمان آن با کاندوم، باعث افزایش احتمال پارگی کاندوم می‌شود.

فواید و عوارض مصرف ژل لوبریکانت

همان طور که بیان شد، استفاده از ژل‌های لوبریکانت دارای فواید و عوارضی است که در ادامه به آن پرداخته می‌شود:

• رفع خشکی واژن
یکی از شایع ترین و مهم ترین علل استفاده از این ژل‌ها، خشکی واژن است. همانطور که ذکر شد، خشکی واژن به علل مختلفی ممکن است ایجاد شود و باعث احساس درد در زمان نزدیکی می‌شود. اما استفاده از این ژل‌ها، باعث مرطوب شدن واژن شده و به دلیل خاصیت روان کنندگی آن، درد دخول که ناشی از خشکی واژن است، برطرف می‌شود.

در این باره بیشتر بدانیم
شربت ایمیونیس

• افزایش زمان رابطه جنسی
استفاده از این ژل‌ها باعث لذت زوجین، طولانی شدن زمان رابطه جنسی بدون احساس درد و ناراحتی و افزایش احتمال رسیدن به ارگاسم در زنان می‌شود.

• بهبود کیفیت رابطه جنسی
خشکی واژن مانع از امتحان پوزیشن‌های جنسی خاص و جدید می‌شود اما استفاده از این ژل‌ها به دلیل خاصیت روان کنندگی، شرایط را برای امتحان این پوزیشن‌ها و لذت بیشتر از رابطه جنسی فراهم می‌کند.

• ایجاد آرامش روانی
از آنجایی که استفاده از این ژل‌ها باعث بهبود رابطه جنسی و برطرف شدن ترس از برقراری رابطه می‌شود، می‌تواند به آرامش روانی فرد کمک کند.

• رفع مشکل زود انزالی
استفاده از برخی ژل‌های لوبریکانت ترکیبی، باعث تأخیر در انزال می‌شود، بنابراین آقایانی که دچار زودانزالی هستند می‌توانند برای حل این مشکل از ژل‌های لوبریکانت مخصوص استفاده کنند.

• کاربرد در پزشکی
همانطور که ذکر شد این ژل‌ها در پزشکی نیز کاربرد دارند. برای مثال در زمان معاینات واژینال و انجام آزمایشات مقعدی، استفاده از این ژل‌ها از خراشیده شدن دیواره واژن و یا آسیب دیدن مقعد جلوگیری می‌کند. همچنین، این ژل‌ها در سونوگرافی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عوارض ژل‌های لوبریکانت
اما استفاده از این ژل‌ها، گاهی موجب بروز عوارض می‌شود که شایع ترین آن‌ها شامل موارد زیر است:
• حساسیت
حساسیت به این ژل‌ها می‌تواند باعث بروز تنگی نفس، کهیر، خارش، تورم در گلو، زبان و صورت شود. در صورت مشاهده این علائم باید با پزشک مشورت کنید.

• عفونت
استفاده از ژل‌های لوبریکانت سیلیکونی و روغنی باعث افزایش احتمال ابتلا به عفونت می‌شوند.

کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی، به ارگاسم بانوان کمک می‌کند؟

درد زیاد حین رابطه و به ارگاسم نرسیدن زنان، در زمره اصلی‌ترین علل لذت نبردن در رابطه جنسی است. کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی برای یاری رساندن به کاستن درد و بیشتر شدن لذت، تاثیر معجزه‌آسایی دارند. کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی و روان‌کننده لوبریکانت باعث تحریک بیشتر خانم‌ها می‌شوند.

کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی، متشکل از عناصر بی خطری است که برای درون و بیرون واژن بانوان و آلت تناسلی آقایان مصرف می‌گردد. همانطور که گفته شد، لوبریکانت سبب می‌گردد تا رابطه برای زنان، درد و سوزش نداشته باشد. کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی جهت ماساژ بانوان هم کاربرد دارد، به این شکل که مقداری از این فرآورده را روی هر بخش بدن که می‌خواهید پخش کنید و سپس ماساژ دهید. 

 

کرم فموره مخصوص بانوان 30 میلی

کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی

کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی چه کمکی می کند :

به طور کلی علل خشکی واژن را می‌توان در عوامل زیر خلاصه کرد:

عدم تحریک جنسی نگرانی و تنش‌ روحی کمبود استروژن و عارضه هیسترکتومی استفاده از دوش واژینال استفاده از آنتی هیستامین و برخی داروهای ضدافسردگی استفاده از تامپون صابون، مواد شیمیایی موجود در استخر یا داروهای سرماخوردگی اشخاصی که به میزان مناسب آب نمی‌نوشند

استفاده از داروهای هورمونی جهت جلوگیری از بارداری اختلالات خود ایمنی همچون سندروم شوگرن شیمی درمانی زیرا سبب تخریب تخمدان‌ها و مانع تولید استروژن می‌گردد

یائسگی، نیمی از بانوان پنجاه و یک تا شست سال پس از یائسگی به دلیل کاسته شدن تولید استروژن دچار خشکی واژن می‌گردند

بهترین مارک ژل روان کننده واژن همانطور که گفته شد روان‌کننده‌های‌ لوبریکانت جهت اقسام گوناگون رابطه ساخته شده‌اند و هر زنی بر اساس ترجیحات خود، باید روان‌کننده‌ای را انتخاب کند که فکر می‌کند برایش مفید است. بنابراین برای خرید لوبریکانت فقط به توصیه‌های دیگران گوش نکنید و ببینید کدام ژل برای شخص شما مناسب‌تر است.

شاید برای این کار مجبور به آزمون و خطا شوید و از بین چند گزینه‌ای که فکر می‌کنید برای شما بهتر است، پس از استفاده و تجربه کردن، در نهایت بهترین نوع را برگزینید. پیشنهاد ما یک روان کننده مبتنی بر آب است زیرا روان‌کننده‌های مبتنی بر روغن علاوه بر افزایش احتمال پارگی کاندوم،pH واژن را تغییر داده و موجب عفونت می‌شوند.

بسیاری از ژل‌های آبی، حاوی گلیسیرین هستند و معمولاً مشکلی ایجاد نمی‌کنند. البته اگر مستعد عفونت قارچی هستید، ژل‌های بدون گلیسیرین را انتخاب نمایید.  برای بار اول مقدار کمی را امتحان نمایید تا متوجه عملکرد آن شوید.

یک چهارم ژل برای داشتن رابطه جنسی لذت‌بخش، کافی است؛ حتماً دستورالعمل مصرف روان‌کننده را هم بخوانید. برای اینکه در زمان استفاده احساس یخ بودن به شما دست ندهد، کمی آن را به دستان خود بمالید تا گرم شود. دقت کنید لوبریکانت را دقیقا پیش از دخول مصرف نمایید تا بیشترین تاثیر را داشته باشد.

در این باره بیشتر بدانیم
قرص نیکوراندیل 20

هنگام استفاده عضلاتتان را شل کنید تا کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی به خوبی محدوده واژن را آغشته کند، می‌توانید لوبریکانت را روی آلت مردانه یا کاندوم هم بمالید. لوبریکانت را به میزان نیاز مصرف نمایید و اگر کم بود یا با خشکی مواجه شدید، دوباره از آن استفاده کنید. در رابطه مقعدی هم به علت آنکه هیچ گونه مایع روان‌کننده‌ای تولید نمی‌گردد، مصرف لوبریکانت کاربرد دارد.

می‌توانید درون کاندوم از لوبریکانت استفاده کنند. مکانیسم اثر پیش از رابطه، نوازش و تحریک سبب می‌گردد که واژن ماده‌ای لیز ترشح نماید که باعث دخول بهتر به فضای درونی واژن می‌گردد. گاهی این ماده به علت تغییرات هورمونی یا شرایط خاص بدن، ترشح نمی‌گردد و خشکی واژن رخ می‌دهد. لوبریکانت در واقع ژلی لیز و شبیه همان ماده ترشح شده توسط واژن است. 

لوبریکانت فقط برای بانوان مبتلا به خشکی واژن است؟ همه بانوان می‌توانند ژل‌های روان‌کننده را مصرف نمایند، مصرف این فرآورده‌ها از سوزش و خارش واژن و درد در هنگام رابطه جنسی جلوگیری هم می‌نماید، پس برای همه زنان مناسب است. دقت کنید که ممکن است به مواد سازنده یک ژل حساسیت داشته باشید پس حتما قبل از استفاده در رابطه، کمی از آن را تست کنید.

کاربرد پزشکی لوبریکانت استفاده از این ژل‌ها در معاینات واژینال، از خراشیدگی دیواره واژن و در معاینات مقعدی از آسیب به این ناحیه پیشگیری می‌نماید. هشدار و شرایط نگهداری ژل را در دمای کمتر از سی درجه نگهداری و از یخ‌زدن آن محافظت کنید این روان‌کننده، هدایت کننده قوی جریان الکتریسیته است این ژل را دور از دسترس کودکان قرار دهید لوبریکانت فقط برای استعمال خارجی است.

هشدار مصرفکرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی

مصرف در دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی باشد.

هرگز بیش از دو بار در ۱۲ ساعت مصرف نکنید.

در صورت بروز حساسیت بلافاصله محل را با آب سرد بشویید و با پزشک خود مشورت نمایید.

در دمای اتاق نگهداری شود.

در جای خشک، خنک و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری شود.

معجزه کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی، اصطکاک در زمان رابطه جنسی را می‌کاهد و در نتیجه از ایجاد درد و سوزش در زمان نزدیکی جلوگیری می‌کند. کار کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی این است که رابطه زناشویی شما و همسرتان را طولانی و لذت‌بخش کند.

فواید کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی رفع خشکی واژن افزایش زمان رابطه جنسی بهبود کیفیت رابطه جنسی ایجاد آرامش روانی رفع مشکل زود انزالی کاربرد در پزشکی 

 

کرم فموره مخصوص بانوان 30 میلی

کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی

سئوالات متداول: 

آیا کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی باعث حساسیت می شود ؟

کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی ساخت شرکت آمریکایی است و تاکنون گزارشی مبنی بر ایجاد حساسیت و یا خارش برای خانم ها و یا آقایان ثبت نشده است.

آیا کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی برای جوانان هم قابل استفاده است ؟

یکی از بارز ترین مصرف های کرم فموره برای زوج های جوان است تا تازه رابطه جنسی را آغاز کرده اند، با توجه به خاصیت آنتی باکتریان استفاده از این کرم مناسب است.

آیا کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی نیاز به نسخه پزشک دارد؟

مصرف کرم فموره نیاز به نسخه پزشک ندارد، ولی معمولا پزشکان بعد از جراحی های زیبایی کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی را تجویز و توصیه به مصرف می کنند.

آیا کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی تقلبی هم دارد؟

بله، مثل تمام اقلام بهداشتی که مشابه غیر اصل آن وجود دارد این کرم نیز دارای نوع های تقلبی و غیر اصلی است که عوارضی را هم دارند، پیشنهاد می شود برای تهیه کرم فموره مخصوص بانوان ۳۰ میلی از داروخانه ها اقدام به خرید گردد و برچسب اصالت آن مورد بررسی قرار بگیرند.

 

مطالب پیشنهادی:

قیمت کرم فموره

عوارض کرم فموره

طریقه مصرف کرم فموره

کرم فموره برای چیست

ژل فموره خوبه

فموره داروخانه

.

نحوه خرید از داروخانه دکتر هنگامه سلیمانی.

.

آدرس داروخانه دکتر هنگامه سلیمانی

با ما تماس بگیرید WhatsApp

 

 

۵/۵ - (۷۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *