داروهای باروری, مقالات آموزشی

کپسول فرتیل اید آقایان

کپسول فرتیل اید آقایان

نقش مرد در یک بارداری خوب و بی‌نقص و به دنیا آمدن نوزاد اگر از نقش زن بیشتر نباشد، کمتر نیست. کپسول فرتیل اید آقایان یکی از مکمل هایی است که برای آقایان در موارد خاص تجویز می شود، شاید در این میان بتوان یک تفاوت بزرگ را تعریف کرد و آن ترتیب این نقش است.

کپسول فرتیل اید آقایان به آقایان برای بهبود باروی کمک کرده باعث افزایش تعداد اسپرم می شود، در مواردی که از IVF استفاده می شود بسیار موثر بوده و در مواردی که مشکل تعداد اسپرم بحرانی نباشد با مصرف کپسول فرتیل اید مردان این مشکل به کلی بر طرف شده و لقاء منجر به باروری می گردد.

علم پزشکی به مردان توصیه می‌کند که پیش از اقدام برای باردار شدن زن، یک سری نکات مهم را رعایت کند تا کیفیت بارداری و سلامت نوزادی که در ادامه به دنیا می‌آید در بالاترین حد خود قرار داشته باشد.باید گفت دو عامل اصلی در تولد نوزاد نقش دارند.

اگرچه زن ۹ ماه بارداری را تحمل کرده و در نهایت نوزاد را به دنیا می‌آورد اما مرد هم نقش خاص و غیرقابل انکار خود در این فرآیند را دارد. برای یک بارداری خوب و کامل، اسپرم باید در سلامت کامل بوده و در عین حال آنقدر قوی باشد که بتواند به تخم نفوذ کند.

در این فرآیند مرد به مرحله انزال می‌رسد که همراه با آن جریانی از میلیون‌ها اسپرم راهی رحم می‌شود. این اسپرم‌ها باید از نظر ساختاری سالم و کاملا سرحال باشند تا در نهایت بارداری مورد نظر آن هم در سطحی عالی صورت گیرد. بروز هر مشکلی در هر یک از این مراحل موجب بروز اختلال در فرآیند باروری می‌شود.

 

ویژگی های کپسول فرتیل اید آقایان

ترکیبات کاملی از ویتامین ها ، املاح ، آنتی اکسیدان ها ، اسید های آمینه و ترکیبات گیاهی مکمل فریتل اید باروری مردان را تقویت می کند.

کاملا موثر بر افزایش توان باروری بر اساس مطالعات کلینیکی.

مناسب برای مردانی که تصمیم به بچه دار شدن در آینده نزدیک دارند .

مناسب برای مردانی که مشکل باروری دارند .

مناسب برای افرادی که تحت درمان با IVF هستند ؛ جهت افزایش شانس موفقیت

موجب افزایش تعداد اسپرم ، تحرک اسپرم و بهبود شکل اسپرم ها تا بالای ۲۰ درصد می گردد .

دارای حق ثبت اختراع در آمریکا بعنوان یک محصول موثر و جدید برای بهبود باروری مردان.

دارای بالاترین میزان فروش بین مکمل های بهبود دهنده باروری مردان در آمریکا طی ۱۰ سال گذشته.

کاملا طبیعی بدون عوارض جانبی.

 

عوارض مصرف قرص

توضیحات مشخصات فنی کپسول فرتیل اید آقایان

ترکیبات قرص فرتیل اید آقایان :
نام ترکیب مقدار
Vitamin A (as beta carotene) 5000 IU
Vitamin C (as ascorbic acid) 250 mg
Vitamin D3 (as cholecalciferol) 400 IU
Vitamin E (as d-alpha tocopheryl succinate) 150 IU
Vitamin K (as phytonadione) 80 mcg

Thiamin (as thiamine HCl) 1.5 mg
Riboflavin 1.7 mg
Niacin 20 mg
Vitamin B6 (as pyridoxal 5-phosphate) 2 mg
Folic Acid 500 mcg
Vitamin B12 (as methylcobalamin) 25 mcg

Pantothenic Acid (as d-calcium pantothenate) 10 mg
Iodine (from kelp) 150 mcg
Magnesium (as magnesium oxide) 120 mg
Zinc (as zinc gluconate) 30 mg
Selenium (as selenomethionine) 100 mcg
Copper (as copper gluconate) 2 mg
Manganese (as manganese sulfate) 2 mg

Chromium (Polynicotinate) 120 mcg
L – Carnitine (as tartrate) 555 mg
Maca (root , powder) 120 mg
Grape Seed Extract (85% polyphenols) 100 mg
Panax Ginseng (Asian Ginseng)_5% Ginsenosides 100 mg
Coenzyme Q10 15 mg

 

روش مصرف کپسول فرتیل اید آقایان

به عنوان مکمل رژیمی غذایی روزانه ۳ کپسول همراه با آب مصرف گردد.

روش نگهداری

دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

در این باره بیشتر بدانیم
کپسول آکنوترن 20

هشدار مصرف

در صورت مصرف هرگونه دارو ، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص ، پیشگیری یا درمان نمی باشد.

موارد مصرف : فراهم کردن مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت کلی اسپرم (تعداد و حرکت اسپرم)

دستور مصرف : روزانه ۳ کپسول همراه با آب و وعده های غذایی مصرف گردد .

شرایط نگهداری : دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود .

 

موارد هشدار و نکات قابل توجه کپسول فرتیل اید برای آقایان :

فرتیل اید برای مردان، مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت کلی اسپرم را فراهم می کند.

دارای یک ترکیب اختصاصی از آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی، ویتامین ها، آمینو اسید ها و عصاره های گیاهی است.

کپسول فرتیل اید آقایان را می توان همراه با محصولات کانت بوست و موتیلیتی بوست مصرف کرد و باید توجه داشته باشید که اسپرماتوژنز (ایجاد و بلوغ اسپرم) یک فرایند سه ماهه است و باید به طور مداوم در این دوره سه ماهه مصرف شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.

اگر تعداد اسپرم شما سالم باشد، مصرف کپسول فرتیل اید آقایان ضروری نیست. توصیه می شود همه مردان صرف نظر از شمارش یا تحرک اسپرمشان بهتر است از مکمل های ویتامین و مواد معدنی ، برای بهبود عملکرد اسپرم استفاده کنند.

شامل یک طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی کلیدی برای پدر شدن است.

کپسول فرتیل اید آقایان عوامل حیاتی که شامل تعداد و حرکت اسپرم، مورفولوژی و یکپارچگی کلی اسپرم است را بهینه می کند.

بهتر است دارو در دوزهای تقسیم شده با وعده های غذایی برای از بین بردن هر گونه ناراحتی معده مصرف شود.

بهترین مکمل باروری مردانه در ایالات متحده است.

این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص ، پیشگیری یا درمان نمی باشد .

در صورت مصرف هرگونه دارو ، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید .

مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

توصیه می شود که بعد از هر بار استفاده درب بطری را ببندید.

 

 

کپسول فرتیل اید آقایان

 

اجزای تشکیل دهنده کپسول فرتیل اید آقایان

ال-کارنیتین: کمک می کند تا اسپرم بالغ و با کیفیت ایجاد شود.

روی: با تقویت متابولیسم تستوسترون به تشکیل اسپرم و تحرک آن کمک می کند.

ریشه مکا و جینسنگ آسیایی : باعث افزایش تولید و تحرک اسپرم می شود.

آنتی اکسیدان ها ، بتا کاروتن و سلنیوم PLUS CoQ10: به تقویت کروموزوم ها کمک می کنند.

ویتامین C، E، بتا کاروتن: از آسیب های ناشی از محیط زیست و پیری و همچنین از آسیب های سلولی ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری می کند.
CoQ10: برای تولید انرژی در میتوکندری بسیار مهم است.

توضیحات : مکمل باروری مردانه شماره یک برای افزایش تعداد اسپرم، تحرک وحفظ حالت طبیعی اسپرم. حاوی ویتامین های مهم، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها برای کمک به افزایش کلی سلامت تولید مثل است. فرتیل اید اقایان که توسط یک گروه متخصص و پیشرو در زمینه باروری تولید شده است به طور بالینی نشان داده که تعداد کل اسپرمهای متحرک را افزایش می دهد. فرتیل اید اقایان با ترکیبات ال-کارنیتین، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد معدنی و گیاهان باعث بهبود عملکرد اسپرم می شود. – کپسول فرتیل اید آقایان!

به نظر می رسد که علت ناباروری در ۴۵٪ از موارد به علت مشکلات مردانه است. در یک مرد سالم، اسپرم به طور مداوم با تعداد تقریبا ۱۰۰ میلیون اسپرم در روز تولید می شود و هر اسپرم حدود ۴۲ تا ۷۶ روز طول می کش تا در دمای ۳۵ درجه کامل شود (از این رو بیضه ها در کیسه ای خارج از بدن قرار دارند) – در هر انزال ممکن است تا ۱۵۰ میلیون اسپرم وجود داشته باشد، اما فقط حدود ۱۵٪ از آنها اسپرم های کاملا طبیعی هستند و تنها یک اسپرم می تواند به تخمک نفوذ کند. در واقع باروری در مردان بازی با اعداد است و اسپرم بیشتر احتمال باروری را افزایش می دهد.

تحرک و مورفولوژی اسپرم جزء عوامل کلیدی در کنار تعداد است ، یعنی اسپرم ها باید به طور مستقیم و سریع حرکت کنند تا بتوانند به داخل تخمک نفوذ کنند. سریع ترین اسپرم حدود ۴۵ دقیقه و کندترین اسپرم نیاز به حدود ۱۲ ساعت برای رسیدن به تخمک زمان لازم دارد. اغلب اسپرم ها در جهت اشتباه حرکت می کنند. برخی از اسپرم ها توسط آنتی بادی های طبیعی یا مایعات سرویکس خصمانه کشته می شوند.

در این باره بیشتر بدانیم
قرص نیکوراندیل 20

در نهایت، این فقط یک اسپرم کوچک است که راه خود را برای تخمک پیدا می کند. در هر اسپرم ۲۳ کروموزوم وجود دارد که با ۲۳ کروموزوم تخمک ادغام می شود و زندگی جدیدی را آغاز می کند. این مجموعه کروموزوم ها پایه ای برای سلامت فرزند می باشد.

مسائل مربوط به DNA می تواند باعث ایجاد مشکلات پزشکی برای کودک شود و بر رشد مغز و IQ تأثیر بگذارد. هر زوج تلاش می کنند تا هدف خود را نه تنها برای رسیدن به بارداری، بلکه با بالاترین سطح ممکن از یکپارچگی DNA برسند.

 

جینسینگ در کپسول فرتیل اید آقایان:

داروی گیاهی جینسینگ با نام علمی (Panax ginseng) از خانواده عشقه (Araliaceae)، و به عنوان یک آداپتوژن محسوب می شود. آداپتوژن به معنی فرآورده های گیاهی با خواص آنتی اکسیدانی است که افزاینده مقاومت بدن در برابر عوامل استرسزا، تروما، اضطراب و خستگی می باشند.

ظاهری شبیه بدن انسان دارد و این باور در میان مردم وجود دارد که این دارو می تواند بیماری های تمام قسمت های بدن را درمان کند و باعث تقویت بدن شود. امروزه تاثیرات مفید این داروی گیاهی در درمان و پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، دیابت و همچنین رفع خستگی روانی و استرس تایید شده است. علاوه بر این، مشخص شده است که این دارو می تواند باعث بهبود عملکرد مغزی شده و بهبود قابلیت های شناختی را در افراد مبتلا به کاهش حافظه مرتبط با پیری به دنبال داشته باشد.

ترکیبات شــیمیایی ریــزوم جینــسینگ (کپسول فرتیل اید آقایان) عبــارت اســت از گلیکوزیدهای استروییدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، اسانس روغنی فرار بـه نام پاناسین، ویتامین های گروه B ،فلز روی ترکیبات استیلنی، استرولها و یک گلیکوزو ید به نـام جینـسینوزو ید می باشد. به طور کلی این اعتقاد وجود دارد که جینسنوزیدها و متابولیت های آن، مسئول اثرات درمانی عصاره جینسنگ می باشند.

 

فواید جینسینگ در کپسول فرتیل اید آقایان:

تحریک فعالیت های جنسی -کپسول فرتیل اید آقایان

جینسنگ در تحریک فعالیت های جسمی و روانی در افرادی که احساس ضعف و خستگی می کنند، کمک می نماید. نتایج یک مطالعه نشان داد که جینسنگ نتایج خوبی در کمک به بیماران سرطانی مبتلا به خستگی دارد.

تقویت حافظه – کپسول فرتیل اید آقایان

جینسنگ فرآیندهای تفکر و حافظه را بهبود می بخشد. تحقیقات منتشر شده در کتابخانه کوکران صحت این ادعا را مورد بررسی قرار داده است. نتایج مطاله آنها بیان کرد که جینسنگ فواید شناختی، رفتاری و کیفیت زندگی افراد تحت مطالعه را بهبود بخشید. با این حال، نویسندگان این بررسی هشدار داده اند که علیرغم برخی از یافته های مثبت، مطالعات بیشتری مورد نیاز است.

اثرات ضد التهابی – کپسول فرتیل اید آقایان

طبق نتایج تجربی در مجله پزشکی طب، جینسینوزیدها می توانند اثرات ضد التهابی داشته باشند. جینسنگ اغلب برای کاهش التهاب استفاده می شود. محققان پیشنهاد می کنند که جینسینوزیدها مسئول هدف قرار دادن مسیرهای سیستم ایمنی بدن می باشند که نقش موثری در کاهش التهاب دارند.

درمان اختلال نعوظ – کپسول فرتیل اید آقایان

مردان از جینسنگ برای درمان اختلال نعوظ استفاده می کنند. یک مطالعه کره ای در سال ۲۰۰۲ نشان داد که ۶۰ درصد از مردانی که جینسنگ مصرف کرده اند بهبود علائم درآنها دیده شده است.

تحقیقات منتشر شده در مجله انگلیسی فارماکولوژی بالینی همچنین شواهدی از اثربخشی جینسنگ قرمز در درمان اختلال نعوظ ارائه نموده است. برای تأیید استفاده از جینسنگ به عنوان یک درمان مطمئن برای اختلال در نعوظ، تحقیقات بیشتری لازم است.

پیشگیری از آنفولانزا

تحقیقات در مورد تأثیر جینسنگ بر روی موشها حاکی از ارتباط احتمالی جینسنگ با درمان و پیشگیری از آنفولانزا و ویروس سینکسیال تنفسی (RSV) است. یافته ها نشان می دهد که عصاره جینسنگ قرمز می تواند بقای سلول های اپیتلیال ریه انسان آلوده به ویروس آنفلوانزا را بهبود بخشد.

با این حال، مطالعات بیشتری مورد نیاز است.

 

تداخلات دارویی جنسینگ کپسول فرتیل اید آقایان :

پزشکان توصیه می کنند جینسنگ را با داروهای ضد افسردگی بنام مهار کننده های مونوآمین اکسیداز (MAOIs) همزمان مصرف نکنید. مصرف همزمان آنها می تواند باعث بروز اختلال دوقطبی (مانیک) شود.

در این باره بیشتر بدانیم
کپسول فرتیل اید خانم ها

جینسنگ می تواند اثرات داروهای فشار خون، دیابت و داروهای قلب، از جمله مسدود کننده های کانال کلسیم مانند نیفدیپین را تغییر دهد. هرگز داروهای جینسنگ و قلب را بدون مشورت با پزشک مصرف نکنید.

جینسنگ ممکن است اثرات کافئین و سایر محرک ها را تشدید نماید و منجر به تسریع ضربان سریع قلب و تعریق احتمالی یا بی خوابی شود.

 

مطالب تکمیلی کپسول فرتیل اید آقایان

کپسول فرتیل اید آقایان دارای بالاترین میزان فروش بین مکمل‌های بهبود دهنده باروری مردان در آمریکا طی ۱۰ سال گذشته است. این قرص مناسب آقایانی است که در آینده نزدیک قصد بچه دار شدن دارند.

افزایش شانس موفقیت برای افرادی که تحت درمان با IVF هستند، را بالا می‌برد. در ترکیبات این دارو از ویتامین‌ها، املاح، آنتی اکسیدان‌ها و اسید‌های آمینه استفاده شده است تا شانس باروری آقایان افزایش یابد. فرایند تولید اسپرم‌ها حدود ۳ ماه به طول می‌انجامد.

بنابراین به مدت سه ماه باید از داروی فرتیل اید استفاده کرد تا به نتیجه مطلوب رسید. کپسول فرتیل اید توسط Amos Grunebaum که یکی از متخصصین پیشرو در زمینه باروری است، تهیه شده است.

کپسول فرتیل اید نه تنها تعداد اسپرم، بلکه تحرک اسپرم و بهبود شکل اسپرم‌ها تا ۲۰ درصد بالا می‌برد. خواص ویتامین های موجود در ترکیب کپسول فرتیل اید برای باروری آقایان به شرح زیر است: اسید فولیک مصرف اسید فولیک برای آقایان قبل از بارداری توصیه می‌شود.

اسید فولیک خطر نقص‌های مادرزادی مغز و ستون فقرات کودک را کاهش می‌دهد. فولیک اسید می‌تواند از نقص‌های مادرزادی که قبل از اطلاع زن از بارداریش رخ می‌دهد، پیشگیری می‌کند. همچنین قدرت باروری را افزایش می‌دهد.

ریبوفلاوین ریبوفلاوین یا همان ویتامین B یکی از ویتامین‌های مورد نیاز برای باروری است که آقایان باید این ویتامین را زمانی که تصمیم به بچه دار شدن می‌گیرند استفاده کنند. تیامین تیامین یا همان ویتامین B1 یکی از ویتامین‌هایی است که برای آقایانی که در سنین بالا قصد بچه دار شدن دارند استفاده از آن ضروری است چون قدرت باروری را افزایش می‌دهد.

ویتامین C خوردن روزانه یک عدد ویتامن C برای مردان بسیار مفید است و اسپرم را تقویت می‌کند خوردن این قرص هیچ ضرری هم ندارد چون ویتامین بوده و برای بدن مفید است همچنین تعداد اسپرم‌ها را افزایش می‌دهد.

دارای حق ثبت اختراع در آمریکا بعنوان یک محصول موثر و جدید برای بهبود باروری مردان

 

ترکیبی کامل از ویتامین‌ها، املاح، آنتی اکسیدان‌ها و اسید‌های آمینه برای باروری آقایان

 

افزایش تعداد اسپرم، تحرک اسپرم و بهبود شکل اسپرم‌ها تا بالای ۲۰ درصد

 

کاملا موثر بر افزایش توان باروری بر اساس مطالعات کلینیکی

 

مکمل طبیعی برای کمک به باروری آقایان

 

طبیعی و بدون عوارض جانبی

 

 

 

سئوالات متداول:

آیا کپسول فرتیل اید آقایان با مولتی ویتامین مصرف شود؟

کپسول فرتیل اید آقایان برای مردان حاوی مکمل کامل ویتامین است ، بنابراین نیازی به سایر انواع مولتی ویتامین ها نیست.

آیا لازم است کانت بوست و موتیلیتی بوست را همراه با کپسول فرتیل اید آقایان مصرف کنیم؟

کپسول فرتیل اید آقایان می تواند به عنوان یک محصول مستقل مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، اگر آقایان با تعداد کم اسپرم تشخیص داده شده اند، ما توصیه می کنیم کانت بوست برای مردان را نیز مصرف کنند.

آیا می توان کپسول فرتیل اید آقایان را در هنگام IVF مصرف کرد؟

توصیه می شود قبل از اضافه کردن هر نوع مکمل قبل از انجام  IVF، و یا بعد از IVF،  با پزشک متخصص تماس بگیرید.

آیا کپسول فرتیل اید آقایان مشابه ایرانی وجود دارد؟

تا کنون هیچ کپسول مشابه ای برای کپسول فرتیل اید آقایان تولید نشده است.

 

 

 

مطالب پیشنهادی :

قیمت کپسول فرتیل اید زنانه

قرص فرتیل اید برای پسر دار شدن

کیا با قرص فرتیل اید باردار شدن

مضرات فرتیل اید

خرید اینترنتی قرص فرتیل اید مردانه

پودر فرتیل اید

مضرات فرتیل اید

کپسول فرتیل اید خانمها

قیمت قرص fertilaid برای مردان

قرص فرتیل اید برای پسر دار شدن

خرید اینترنتی قرص فرتیل اید

قیمت کپسول فرتیل اید زنانه

 

در مورد این مقاله بیشتر بخوانید.

 

کپسول فرتیل اید آقایان

 

نحوه خرید از داروخانه دکتر هنگامه سلیمانی.

 

 

با ما تماس بگیرید WhatsApp

 

آدرس داروخانه دکتر هنگامه سلیمانی

۴.۷/۵ - (۳۳ امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *