داروهای مسکن, مقالات آموزشی

ژل آرژل ۱۰۰ گرمی

ژل آرژل 100 گرمی

ژل آرژل ۱۰۰ گرمی موضعی عضلات و مفاصل ریلنس ترکیبی است قدرتمند بر اساس جدیدترین فرمول روز دنیا و متشکل از موثرترین مواد فعال ضد درد والتهاب به همراه عصاره‌های غلیظ شده گیاهان دارویی چون گزنه، رزماری، نعناع، گل همیشه بهار کوهی (آرنیکا) و میخک است که اثرات مفید عصاره گیاهان فوق در تلفیق با مواد موثره فرمول تاثیر بسیار مناسبی در کاهش دردهای عضلانی، مفصلی و رفع گرفتگی‌های مرتبط با سیستم عضلانی مفصلی دارد. عمده‌ترین علت استفاده از مسکن‌های موضعی، اجتناب از بروز عوارض جانبی داروهای سیستمیک است. مسکن‌های موضعی می‌توانند نقش مهمی را در مدیریت درمان درد ایفا نمایند.

ژل آرژل ۱۰۰ گرمی تسکین دهنده

مهمترین موارد مصرف این محصول در درمان و تسکین دردهای گردن، پشت، کمر، شانه، آرنج، زانو و مچ دست و پا، آسیب‌ها و ضرب دیدگی‌های ورزشی، دردهای آرتروز و بیماری‌های مفصلی، درد و التهاب واریس‌های سطحی، دردهای عضلانی مفصلی و گرفتگی و اسپاسم عضلات است. مکانیزم اثر این مسکن‌ها عمدتاً در ارتباط با سیستم اعصاب محیطی است هرچند کارآزمایی‌های کلینیکی اخیر نشان داده‌اند که اثر مسکن‌های موضعی روی پردازش محیطی انتقال درد ممکن است موجب تقلیل مکانیزم‌های مرکزی درد نیز بشود.

از این رو مسکن‌های موضعی به‌طور غیر مستقیم در برطرف شدن دردهای با منشأ محیطی یا مرکزی نقش دارند.

جهت ساخت ژل ریلنس (R Gel) مطالعات وسیعی بر تحقیقات علمی و عملی پیشین در زمینه داروهای ضد درد و التهاب صورت گرفت و از تجربیات و نظرات متخصصین مربوطه حداکثر استفاده به عمل آمد و ترکیب حاضر کامل‌ترین ترکیب ضد درد و التهاب موضعی موجود در کشور است.

این محصول از جمله محصولاتی است که مستقیما توسط پزشکان با فرآیند تجارب بالینی و درمانی فرآوری گردیده است، همچنین به یاد داشته باشید که نحوه مصرف با تشخیص پزشک شما مشخص می گردد اما به طور معمول می بایست روزانه سه تا چهار بار روی موضع مالیده شود.

ویژگی‌های ژل آرژل ۱۰۰ گرمی 

کامل‌ترین ترکیب برای درمان و تسکین تمامی دردهای عضلانی و مفاصل تسکین دهنده دردهای گردن، کمر، شانه، آرنج، زانو و مچ دست و پا برطرف کننده آسیب‌ها و ضرب دیدگی‌های ورزشی از بین برنده دردهای آرتروز و بیماری‌های مفصلی حاوی نعنا فلفلی، میخک، رزماری، آرنیکا و گزنه

 

روش مصرف ژل آرژل ۱۰۰ گرمی

روزانه ۳ تا ۴ بار بر روی محل ماساژ داده شود،پیشنهاد می شود.

جهت تاثیر مطلوب تر ،موضع را ببندید و در حالت استراحت نگه دارید.

 

موارد منع مصرف ژل آرژل ۱۰۰ گرمی

از مصرف ژل بر روی پوست خراشیده یا ترک خورده خودداری نمایید.

در صورت حساسیت به هر یک از عصاره گیاهان موجود مصرف این ژل توصیه نمی گردد.

در این باره بیشتر بدانیم
قرص مستینون 60

مصرف این فرآورده ممکن است باعث سوزش موقت و خفیف در محل شود که خود به خود رفع شده و جای نگرانی نیست اما اگر در دوره مصرف حساسیت و التهاب شدید ایجاد گردید مصرف را قطع نمایید.

این فرآورده برای افراد زیر ۱۰سال توصیه نمی گردد.

از تماس ژل با چشم خودداری نمایید.

این ژل فقط برای مصرف خارجی بر روی پوست سالم می باشد.

در دمای اتاق و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
ژل آرژل ۱۰۰ گرمی از طریق چند مکانیسم باعث کاهش درد، التهاب و رفع گرفتگی های سیستم عضلانی مفصلی می گرددمکانیسم اول بوسیله منتول موجود در ترکیب عصاره نعناع باعثتحریک اعصاب گیرنده حس سرما در پوست می گردد و همزمان اعصاب ویژه حس درد را سرکوب می نماید.مکانیسم دوم از طریق کامفر اعمال می گردد.

ژل آرژل ۱۰۰ گرمی دارای اثر دوگانه ایجاد گرما و سرما در محل دردناک می باشد. این عمل باعث تحریک گردش خون موضعی و به دنبال آن کاهش درد و التهاب و رفع گرفتگی های موضعی عضلات می گردد.مکانیسم سوم حاصل عملکرد اوژنول موجود در عصاره میخک است که دارای خواص فوق العاده ضد التهاب و درد می باشد. اوژنول مانع از انتشار cox2 پروتئین فعال کننده التهاب می شود.

اثر اوژنول قابل رقابت با داروی موثری چون celecoxib می باشد.مکانیسم چهارم حاصل وجود عصاره رزماری در ترکیب می باشد که این عصاره از طریق دو ماده موثره کارنوزیک اسید و اورسولیک اسید باعث مهار فعالسازی و ترشح سیتوکین ها در B cells و T cells و ماکروفاژها می شوند و از این طریق ایجاد التهاب و درد را کنترل می نمایند.

مکانیسم پنجم وابسته به وجود دو ماده موثر هلنالین و فارادیول مونواستر موجود در عصاره آرنیکا (گل همیشه بهار کوهی) می باشد که به صورت انتخابی باعث مهار فاکتور NF-KB می شود. این عملکرد نقش کلیدی در تنظیم واکنش های التهابی بدن دارد.مکانیسم ششم اثر ضد درد و التهاب حاصل از وجود عصاره گزنه در ژل ریلنس می باشد که از طریق ماده موثر بتاسیتوسترول اعمال شده و نقش مهمی در کنترل التهابات ناشی از بیماری های مزمن دارد.

مکانیسم هفتم اثر متیل سالیسیلات می باشد که محصول طبیعی انواع زیادی از گیاهان برگ سوزنی می باشد. اثر ضد درد موضعی متیل سالیسیلات با متوقف کردن عامل تکانه درد اعمال می شود. همچنین این ماده مهار کننده آنزیم سیکلواکسیژناز نیز می باشد.

مواد تشکیل دهندهژل آرژل ۱۰۰ گرمی

عصاره غلیظ شده گیاهان دارویی نظیر:

میخک:

ژل آرژل ۱۰۰ گرمی حاوی عصاره میخک است که دارای خواص فوق العاده ضد التهاب می باشد، اوژنول موجود در عصاره میخک مانع از انتشار COX-2 پروتئین فعال کننده التهاب می شود، این عملکرد نقش کلیدی در تنظیم واکنش های التهابی بدن دارد

گل همیشه بهار:

تاثیر بعدی ژل آرژل ۱۰۰ گرمی وابسته به وجود دو ماده موثر هلنالین و فارادیول منواستر موجود در عصاره گل همیشه بهار کوهی می باشد که به صورت انتخابی باعث مهار فاکتور NF-KB می شود، این عملکرد نقش کلیدی در تنظیم واکنش های التهابی بدن دارد.

در این باره بیشتر بدانیم
کپسول فرتیل اید آقایان

رزماری:

اثر بعدی حاصل وجود عصاره رزماری در ترکیب می باشد که این عصاره دارای خواص ضد التهاب فوق العاده ای است، عصاره رزماری از طریق دو ماده موثر کارنوزیک اسید و اورسولیک اسید باعث مهار فعالسازی و ترشح سیتوکین ها در T cells و B celss و ماکروفاژها می گردد و از این طریق ایجاد التهاب و درد را کنترل می نماید

مشخصات فنی ژل آرژل ۱۰۰ گرمی

ترکیبات ژل آرژل ۱۰۰ گرمی

ایزوپروپانول – کاربومر(بیوپول) – متیل سالسیلات- منتول- گلیسیرین

پروپیلن گلایکول – رزماری – آرنیکا – کامفور – فنوکسی اتانول آمین – اوژنول- رنگ مجاز آرایشی بهداشتی ،آب دمینرال

ژل آرژل ۱۰۰ گرمی از طریق چند مکانیسم باعث کاهش درد، التهاب و رفع گرفتگی های سیستم عضلانی مفصلی می گردد:

مکانیسم اول بوسیله منتول موجود در ترکیب عصاره نعناع باعث تحریک اعصاب گیرنده حس سرما در پوست می گردد و همزمان اعصاب ویژه حس درد را سرکوب می نماید.

مکانیسم دوم از طریق کامفر اعمال می گردد. این ماده دارای اثر دوگانه ایجاد گرما و سرما در محل دردناک می باشد. این عمل باعث تحریک گردش خون موضعی و به دنبال آن کاهش درد و التهاب و رفع گرفتگی های موضعی عضلات می گردد.

مکانیسم سوم حاصل عملکرد اوژنول موجود در عصاره میخک است که دارای خواص فوق العاده ضد التهاب و درد می باشد. اوژنول مانع از انتشار cox2 پروتئین فعال کننده التهاب می شود. اثر اوژنول قابل رقابت با داروی موثری چون celecoxib می باشد.

مکانیسم چهارم حاصل وجود عصاره رزماری در ترکیب می باشد که این عصاره از طریق دو ماده موثره کارنوزیک اسید و اورسولیک اسید باعث مهار فعالسازی و ترشح سیتوکین ها در B cells و T cells و ماکروفاژها می شوند و از این طریق ایجاد التهاب و درد را کنترل می نمایند.

مکانیسم پنجم وابسته به وجود دو ماده موثر هلنالین و فارادیول مونواستر موجود در عصاره آرنیکا (گل همیشه بهار کوهی) می باشد که به صورت انتخابی باعث مهار فاکتور NF-KB می شود. این عملکرد نقش کلیدی در تنظیم واکنش های التهابی بدن دارد.

مکانیسم ششم اثر ضد درد و التهاب حاصل از وجود عصاره گزنه در ژل ریلنس می باشد که از طریق ماده موثر بتاسیتوسترول اعمال شده و نقش مهمی در کنترل التهابات ناشی از بیماری های مزمن دارد.

مکانیسم هفتم اثر متیل سالیسیلات می باشد که محصول طبیعی انواع زیادی از گیاهان برگ سوزنی می باشد. اثر ضد درد موضعی متیل سالیسیلات با متوقف کردن عامل تکانه درد اعمال می شود. همچنین این ماده مهار کننده آنزیم سیکلواکسیژناز نیز می باشد.

ژل آرژل ۱۰۰ گرمی موضعی عضلات و مفاصل ریلنس مدل R.Gel دایان علاوه بر رفع خستگی و کوفتگی برای کاهش دردهای عضلانی، مفصلی، استخوانی و حتی دردهای ناشی از رماتیسم و آرتروز مؤثر است.

ثبت ژل آرژل ۱۰۰ گرمی

برند: دایان فارما (Dayan Pharma) دسته: کرم و ژل تسکین دهنده درد

 

اطلاعات تکمیلی ژل آرژل ۱۰۰ گرمی

ژل آرژل ۱۰۰ گرمی از طریق چند مکانیسم باعث کاهش درد، التهاب و رفع گرفتگی های سیستم عضلانی مفصلی می گرددمکانیسم اول بوسیله منتول موجود در ترکیب عصاره نعناع باعثتحریک اعصاب گیرنده حس سرما در پوست می گردد و همزمان اعصاب ویژه حس درد را سرکوب می نماید.مکانیسم دوم از طریق کامفر اعمال می گردد. این ماده دارای اثر دوگانه ایجاد گرما و سرما در محل دردناک می باشد.

در این باره بیشتر بدانیم
کپسول پاروکستین 20

این عمل باعث تحریک گردش خون موضعی و به دنبال آن کاهش درد و التهاب و رفع گرفتگی های موضعی عضلات می گردد.مکانیسم سوم حاصل عملکرد اوژنول موجود در عصاره میخک است که دارای خواص فوق العاده ضد التهاب و درد می باشد. اوژنول مانع از انتشار cox2 پروتئین فعال کننده التهاب می شود. اثر اوژنول قابل رقابت با داروی موثری چون celecoxib می باشد.

اثر حاصل وجود عصاره رزماری در ترکیب می باشد که این عصاره از طریق دو ماده موثره کارنوزیک اسید و اورسولیک اسید باعث مهار فعالسازی و ترشح سیتوکین ها در B cells و T cells و ماکروفاژها می شوند و از این طریق ایجاد التهاب و درد را کنترل می نمایند.مکانیسم پنجم وابسته به وجود دو ماده موثر هلنالین و فارادیول مونواستر موجود در عصاره آرنیکا (گل همیشه بهار کوهی) می باشد که به صورت انتخابی باعث مهار فاکتور NF-KB می شود.

این عملکرد نقش کلیدی در تنظیم واکنش های التهابی بدن دارد.مکانیسم ششم اثر ضد درد و التهاب حاصل از وجود عصاره گزنه در ژل ریلنس می باشد که از طریق ماده موثر بتاسیتوسترول اعمال شده و نقش مهمی در کنترل التهابات ناشی از بیماری های مزمن دارد.مکانیسم هفتم اثر متیل سالیسیلات می باشد که محصول طبیعی انواع زیادی از گیاهان برگ سوزنی می باشد. اثر ضد درد موضعی متیل سالیسیلات با متوقف کردن عامل تکانه درد اعمال می شود. همچنین این ماده مهار کننده آنزیم سیکلواکسیژناز نیز می باشد.

 

فرمول ژل آرژل ۱۰۰ گرمی

ژل آرژل ۱۰۰ گرمی ترکیبی است قدرتمند بر اساس جدیدترین فرمول روز دنیا و متشکل از موثرترین مواد فعال ضد درد والتهاب به همراه عصاره های غلیظ شده گیاهان دارویی نظیر گزنه ، رزماری ، نعناع ، گل همیشه بهار کوهی (آرنیکا) و میخک می باشد که اثرات مفید عصاره گیاهان فوق در تلفیق با مواد موثره فرمول تاثیر بسیار مناسبی در کاهش دردهای عضلانی ، مفصلی و رفع گرفتگی های مرتبط با سیستم عضلانی مفصلی دارد. محصول فوق از جمله محصولاتی می باشد که مستقیما توسط پزشکان با فرآیند تجارب بالینی و درمانی فرآوری گردیده است. ژل ریلنس حاوی عصاره گیاهان دارویی نظیر نعنا فلفلی ، میخک ، رزماری ، آرنیکا و گزنه می باشد.

 

ژل آرژل ۱۰۰ گرمی مصرف موضعی 

کامل‌ترین ترکیب برای درمان و تسکیندرد تمامی دردهای عضلانی و مفاصل
تسکین دهنده دردهای گردن، کمر، شانه، آرنج، زانو و مچ دست و پا
برطرف کننده آسیب‌ها و ضرب دیدگی‌های ورزشی
از بین برنده دردهای آرتروز و بیماری‌های مفصلی
حاوی نعنا فلفلی، میخک، رزماری، آرنیکا و گزنه
تاثیرگذاری سریع
بسیار قوی

 

 

 

r gel 100g

این دارو تاییدیه FDA را دارد.

نحوه خرید از داروخانه دکتر هنگامه سلیمانی.

با ما تماس بگیرید WhatsApp

آدرس داروخانه دکتر هنگامه سلیمانی

۵/۵ - (۱۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *